dokuczliwy problem (co to jest ?? )

1. Data: 2004-11-09 16:58:51

Temat: dokuczliwy problem (co to jest ?? )
Od: d...@i...pl (traffic) szukaj wiadomości tego autora

witam na wstepie zaznacze ze mam 22 lata i jakis czas borykam sie z takim
dosc dokuczliwym problemem pomijajac ze w zeszla zime czsto chorowalem na
zapalenie pecherza (przynajmniej tak zdjagnozowano) ale nie wiem wlasnie
czy to nie cos innego zwiazanego wlasnie z prstata objawy wygladja tak :
czasem zdaza sie bol jadra ale naszczescie juz nie tak dokuczliwy jak
kiedys (usg nic nie wykazalo) do tego czesto pod koniec oddawania moczu,
jakby "niemam sily " zeby go "wypchnac" i mocz wyplywa jakby samoistnie
bez zadnego cisnienia, dochodzi jeszcze pieczenie w cewce, jej ujsciu i
ok. prostaty (zwlaszcza po ejakulacji) objawy te raz sa bardziej nasilone
(wtedy piecze jak cholera) raz mniej a czasami przez pewien okres nie
wystepuja wogole.troche to dziwne wszystko.

czy to sa objawy jakis problemow z prostata, bylo by to troche dzwne jak
na moj wiek ??

2. Data: 2004-11-09 20:31:26

Temat: Re: dokuczliwy problem (co to jest ?? )
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: d...@p...google.com,
Od: traffic <d...@i...pl>
Było:
> czy to sa objawy jakis problemow z prostata, bylo by to troche dzwne
> jak na moj wiek ??

Miałem dokładnie jak ty ale mi pomógł dermatolog. Zaraziłem się czymś albo z
powietrza mi się pojawiło. W każdym bądź razie kurowałem się prawie dwa
lata. Na szczęście bez antybiotyków doustnych.
Nazwy choróbska nie pamiętam ... na żonę nie przeszło, zresztą lekarz
pozwolił ;-) kilkakrotnie się upewniałem :D

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

3. Data: 2004-11-10 16:11:06

Od: d...@i...pl (traffic) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nazwy choróbska nie pamiętam ... na żonę nie przeszło, zresztą lekarz
> pozwolił ;-) kilkakrotnie się upewniałem :D

a to nie byla czasem drozdzyca ?? kiedys tez to mialem ale dawno
podobne objawy, ale niedawno robilem na to badania i nie mam tego i z
tym sie wlasnie do dermatologa lata

4. Data: 2004-11-11 11:35:22

Od: "Sławek Ś." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to ja już nie wiem, bo miałem kiedyś coś podobnego i dziwnym zbiegiem
okoliczności miałem teź objawy pocenia które kiedyś Pan Sławek opisał w
swoim poście, bardzo dziwne,hm...niedość że imiennik to jeszcze choruje na
te same przypadłości - nie wiem co o tym myśleć...
Pozdr
Sł.

5. Data: 2004-11-11 13:35:37

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: cmvirj$jg7$...@a...news.tpi.pl,
Od: Sławek Ś. <s...@g...pl>
Było:
> [...]
> Sławek opisał w swoim poście, bardzo dziwne,hm...niedość że imiennik
> to jeszcze choruje na te same przypadłości - nie wiem co o tym

My ssaki mamy dosyć ograniczone możliwości chorowania :-) i jak jeden (ssak)
na coś zachoruje to drugi może się zarazić, albo też na to zachorować.
Lekarze też by byli bezradni - na początku - w przypadku nowych chorób, więc
lepiej chorujmy na coś co już jest znane :D
A jak napisałem, że miałem takie same objawy i wyleczył mnie dermatolog to
chodziło mi o to, że niekoniecznie to muszą być problemy z prostatą.
Tylko mój styl przekazywania innym moich myśli i odczuć jest ... niezbyt
"wprosty" (wymyśliłem nowe słowo znaczeniowy zlepek _wprost_ i _prosty_ jest
ono szalenie wydajne i treściwe, powinno się przyjąć ;-) )

--------
Sławek SWP użył QE-QuoteFix opisany tam: http://tiny.pl/1sl
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

6. Data: 2004-11-11 13:39:10

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: d...@p...google.com,
Od: traffic <d...@i...pl>
Było:

> a to nie byla czasem drozdzyca ?? kiedys tez to mialem ale dawno
> podobne objawy, ale niedawno robilem na to badania i nie mam tego i z
> tym sie wlasnie do dermatologa lata

Słowo honoru nie pamiętam, zaczęło się gdy byłem w wojsku a skończyło tak
około roku pobytu w cywilu. Nie mam żadnych papierów z tamtych czasów, ale
objawy pamiętam dokładnie. Od tamtego czasu nie powróciło i już.

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP użył QE-QuoteFix opisany tam: http://tiny.pl/1sl
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

Escherichia coli
Zajęcie dla osoby z prawostronnym niedowładem
Ecstasy a bisocard
Harmonet a Torbiel!
do neurologa