Recepta

1. Data: 2004-11-09 17:11:52

Temat: Recepta
Od: "BB" <k...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy lekarz weterynarii może wystawić receptę na każdy rodzaj leku, który
można kupić w aptece? Jeśliby np. wystawił receptę na tabletki na
nadciśnienie dla babci to czy można tą receptę bez problemu zrealizować?
Jakie i ile pieczątek powinno być na recepcie od lekarza np. chorób
wewnętrznych? Kiedyś koledze aptekarka nie chciala wydać leku, bo
stwierdziła, że jest na niej nieodpowiednia pieczątka.

Błażej Banaszewski
k...@k...lm.pl
gg:187855

2. Data: 2004-11-09 22:46:37

Temat: Re: Recepta
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśliby np. wystawił receptę na tabletki na
> nadciśnienie dla babci to czy można tą receptę bez problemu zrealizować?
tak. jesli lek jest zarejestrowany i formalnie recepta jest OK, to aptekę
(teoretycznie) nie interesuje dlaczego pieskowi zaleca sie Bisocard (czy
pigułki antykoncepcyjne, bo i takie recepty bywaja). ale sam weterynarz
powinien umieć uzasadnić "władzy", dlaczego wypisał taka receptę- ale to juz
problem lekarza, a nie apteki.

3. Data: 2004-11-10 13:53:42

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cmrhcj$god$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): justy z adresu <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> ale sam weterynarz powinien umieć uzasadnić "władzy", dlaczego
> wypisał taka receptę- ale to juz problem lekarza, a nie apteki.

no i chyba lek jest na 100% zawsze? (tak mi sie przynajmniej wydaje?) :))

--
miłego dnia
Adam #gg 402495

4. Data: 2004-11-10 13:55:08

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cmqtpp$p3s$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): BB z adresu <k...@k...lm.pl> napisał(a):

> np. chorób wewnętrznych? Kiedyś koledze aptekarka nie chciala wydać
> leku, bo stwierdziła, że jest na niej nieodpowiednia pieczątka.

moze nie bylo nr telefonu do gabinetu lekarza, albo regonu, albo jakiegos ze
stu obowiazujacych numerów... takie zycie.

--
miłego dnia
Adam #gg 402495

5. Data: 2004-11-10 18:37:39

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no i chyba lek jest na 100% zawsze?
od weterynarza zawsze 100%

6. Data: 2004-11-11 09:52:21

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wewnętrznych? Kiedyś koledze aptekarka nie chciala wydać leku, bo
> stwierdziła, że jest na niej nieodpowiednia pieczątka.

A może na pieczątce lekarza widniał jeszcze stary numer ewidencyjny(teraz
obowiązuje 7-mio cyfrowy bez rzadnych myślników oraz jeśli lek jest dla
rodziny lub dla samego lekarza i ma być wydany ze zniżką to także numer
telefonu i numer umowy z NFZ (9-cio cyfrowy)).
Troche to zawiłe ale takie są najnowsze wymagania.

7. Data: 2004-11-11 10:29:15

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie i ile pieczątek powinno być na recepcie od lekarza np. chorób
> wewnętrznych?
> Kiedyś koledze aptekarka nie chciala wydać leku, bo
> stwierdziła, że jest na niej nieodpowiednia pieczątka.
recepta na lek refundowany musi mieć pieczatkę "adresową" z telefonem,
adresem, regonem/numerem umowy z NFZ. oraz pieczątkę lekarza z "nowym" numer
zus-owym.

dokuczliwy problem (co to jest ?? )
Escherichia coli
Zajęcie dla osoby z prawostronnym niedowładem
Ecstasy a bisocard
Harmonet a Torbiel!