doły i padoły

1. Data: 2003-01-23 13:38:36

Temat: Re: doły i padoły
Od: "Lucas" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
news:22261-1043329075@213.17.138.62...
> Co się dzieje wszędzie tylko doły (mam doła, jestem w dole)
> a p...dole.
>
> Mam co najmniej tyle powodów do 'dolenia' co większość klepaczy a nie
> klepię bez sensu - wprowadzając tym dodatkowo innych w swoje 'kanały'.
>
> Napiszcie coś ciekawego a nie tylko 'p...dolenie'
>
> Więcej uśmiechu gdy za oknem szaro i mokro - może słoneczko się
> zawstydzi i wyjrzy !!
>
> Pozdrawiam
> Qwax

Podoba mnie sie to !!!

Lucas

1. Data: 2003-01-23 13:45:38

Od: "TaZaN" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Qwax
>
> he mi sie tez to podoba, ale nie kazdy potrafi sobie dac rade z "dolem"
wiec moze lepiej jak sie z kim s tym co czuje podzieli ?? :PP a co do dolow
to wlasnie musze wykopac jeden :PP pozdrawiam

tazan

1. Data: 2003-01-23 14:36:16

Od: "Wrath" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Zajebiscie.

Wrath

1. Data: 2003-01-23 15:55:04

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wrath" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

a fe.

A może by tak powołać do życia Spółkę Powszechnej
Szczęśliwości itp ( z ograniczoną odpowiedzialnością ;-)). Na przekór
narzekaczom ;-)
Tylko proszę pamiętać , że to mój pomysł ;-)

Pozdrawiam, enni

1. Data: 2003-01-24 00:07:34

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Napiszcie coś ciekawego a nie tylko 'p...dolenie'
>
> Więcej uśmiechu gdy za oknem szaro i mokro - może słoneczko się

Niestety nie ma grupy dyskusyjnej OPTYMIZM, a szkoda (pesymizmu zreszta tez
nie ma).
Taki zdołowany miałby jakis wybór...
Ja sama jestem wieczną optymistka, ale czesto jestem postrzegana jako
naiwna, a nie optymistka.
Kraczący pesymsci nazwani sa realistami.
A ja sie czuje realna optymistka - czy to w ogole jest mozliwe ?

Pozdrawiam Agata

1. Data: 2003-01-24 07:17:32

Temat: Odp: doły i padoły
Od: "Meadentia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax napisał:2...@2...17.138.62...

życie jest piękne, a to że inni 'chwilowo';) tego nie widzą,
to IMHO chyba ich problem:)))

mala
--
ja - zamknięta szczelnie w swej skorupie...
..pozdrawiam pozdrawiających UGD:)

1. Data: 2003-01-24 12:10:16

Od: "spider" <s...@N...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meadentia" <m...@p...onet.pl>

> to IMHO chyba ich problem:)))

No tak, tyle, że z tym problemem dzielą się ze wszystkimi i ich problem
staje się naszym problemem.

--
spider.
s...@N...li.lo.pl

1. Data: 2003-01-24 12:39:32

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Meadentia" w news:b0qpup$pvm$2@news.tpi.pl napisał(a):

> życie jest piękne,

Powiedziala ta, ktora szczelnie zabarykadowala sie w swojej skorupie ;->

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl

1. Data: 2003-01-24 16:26:13

Od: "Meadentia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg

> Powiedziala ta, ktora szczelnie zabarykadowala sie w swojej skorupie ;->

:o)
dlatego niemoje problemy do mnie nie docierają, chyba, że tego chce;)

mala
--
ja - zamknięta szczelnie w swej skorupie...
..pozdrawiam pozdrawiających UGD:)

Re: samobójstwo po programie TVN
ntg, przepraszam ale może...
Dziwna sytuacja - dalej jest zainteresowana ?
Co zrobic? rodzinka trzymajaca 'na uwiezi'
Odp: Kiedy mężczyzna zdradza kobiete?