dom ciepły, pasywny albo 3 lub 5 litrowy

11. Data: 2005-12-20 23:10:42

Temat: Re: dom ciepły, pasywny albo 3 lub 5 litrowy
Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dom pasywny:
http://www.muratordom.pl/6642_6014.htm

12. Data: 2005-12-21 06:13:17

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

"Marcin P." napisał(a):

> Rekuperacja może być dla mieszkania a nawet tylko dla konkretnego pokoju.

Zaraz, o ile się kiedyś tym interesowałem - rekuperator to dosyć sporawe
ustrojstwo.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

13. Data: 2005-12-21 06:53:02

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rekuperator to dosyć sporawe
> ustrojstwo.

zależy od tego jaką ma mieć wydajność, są mniejsze są i większe

14. Data: 2005-12-21 06:58:47

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dom pasywny:
> http://www.muratordom.pl/6642_6014.htm

Dzięki czytałem już ten artykuł, czytałem tez jak ten dom powstawał.
napisałem do muratora niestety nie posiadają planów gotowych do sprzedaży.

15. Data: 2005-12-21 07:13:23

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

"Marcin P." napisał(a):

> zależy od tego jaką ma mieć wydajność, są mniejsze są i większe

Owszem, ale pozostaje pytanie - gdzie to upchać ? W domu nie ma z tym
problemów, a w mieszkaniu ? No i rekuperator to dosyć droga zabawka, co
może oznaczać że zwróci się za .....naście lat ( zakładając koszty jak w
moim przypadku ).

16. Data: 2005-12-21 07:43:31

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> problemów, a w mieszkaniu ? No i rekuperator to dosyć droga zabawka, co
> może oznaczać że zwróci się za .....naście lat ( zakładając koszty jak w
> moim przypadku ).

Trzeba wziąśc kartkę i długopis i policzyć koszt rekuperatora minus
oszczędności. Ja niestety jestem rozliczny zbiorczo za ciepło, i nawet
jakbym zdjął kaloryfery ze ściany i tak zapłacę 100 zł miesięcznie za
ogrzewanie.

17. Data: 2005-12-21 08:00:38

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> writes:

> dom pasywny:

Ja tam wolę zapłacić więcej za ogrzewanie, ale mieszkać w domu, w
którym okna się otwierają. Ale co kto lubi.

MJ

18. Data: 2005-12-21 08:16:26

Od: "inf" <g...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W związku z stale rosnącymi cenami oleju opałowego zamierzam budować dom
> ciepły.

wstrzymaj się trochę bo w związku z rosnącymi cenami być może niedługo będą
popularne domy samowystarczalne - bez kanalizacji, gdyż wszystko poprzez
układ filtrów będzie wracać do kranów ;-)

19. Data: 2005-12-21 11:14:35

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wstrzymaj się trochę bo w związku z rosnącymi cenami być może niedługo
> będą popularne domy samowystarczalne - bez kanalizacji,

spużniłes się z ta ironia mam już zaprojektowaną oczyszczalnie ścieków z
filtrem trzcinowym

20. Data: 2005-12-21 11:17:32

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tam wolę zapłacić więcej za ogrzewanie, ale mieszkać w domu, w
> którym okna się otwierają.

I są takie miłe przeciągi, są takie miłe w dotyku tumany kurzu, i pyłki
które wywołują takie miłe i sympatyczne alergie.

suszarka sufitowa
Jaką zmywarkę pod zabudow
Jak odnowic stara wanne ??
Jakie panele podłogowe?