domek ze strzechą

1. Data: 2005-07-18 08:06:13

Temat: domek ze strzechą
Od: "BiR" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo bardzo pilnie poszukuję namiarów na wykonawców słomianych strzech
asltanowych z województwa zachodniopomorskiego.

Pomóżcie moi mili !

BiR

2. Data: 2005-07-18 10:34:58

Temat: Re: domek ze strzechą
Od: t...@i...pl (Tomasz Lukowski) szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo bardzo pilnie poszukuję namiarów na wykonawców słomianych strzech
> asltanowych z województwa zachodniopomorskiego.

Moim zdaniem nie bedzie latwo ci znalezc specow od strzech slomianych, nie
latwo tez bedzie ci znalezc slome ktora na strzechy by sie nadawala. Chyba
latwiej byloby z trzcina.
pozdrawiam
T. Lukowski

3. Data: 2005-07-18 20:19:13

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"BiR" <r...@n...pl> wrote:

> Bardzo bardzo pilnie poszukuję namiarów na wykonawców słomianych strzech
> asltanowych z województwa zachodniopomorskiego.

Przez zachodniocośtam nie jeżdżę, ale gdzieś po drodze Wrocław-Lublin
widziałem całkiem nową budowlę krytą strzechą. A że w najbliższym
czasie będę przejeżdżał, to mogę wyhamować i o namiary zapytać.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien Krzyś z miasta Olsztyna
Przeginał wciąż i przeginał.

4. Data: 2005-07-19 09:05:51

Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo bardzo pilnie poszukuję namiarów na wykonawców słomianych strzech
> asltanowych z województwa zachodniopomorskiego.

W "Ładnym Domu" numer luty 2005 opisywany byl dom wykonany z gliny, kamieni
i slomy. Ma pokrycie dachowe ze slomy. Budowala to pani Paulina
Wojciechowska, ktora pracuje i mieszka w Angli. Podaje za gazeta namiary na
jej strone www.earthhandsandhouses.org zajmuje sie budownictwem
ekologicznym. Moze tam zyskasz pomoc.

Iza Wójcik

5. Data: 2005-07-20 08:11:07

Od: "dżus" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pogoogluj szukając "domy z bali" powinno znalleźć

6. Data: 2005-07-20 08:15:38

Od: "dżus" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://sega.gda.pl/
http://www.reed.pl/
--
Użytkownik "BiR" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> Bardzo bardzo pilnie poszukuję namiarów na wykonawców słomianych strzech
> asltanowych z województwa zachodniopomorskiego.
>
> Pomóżcie moi mili !
>
> BiR

Zlotokap nie kwitnie
Mszyce