domowy majonez - zdrowy/niezdrowy?

11. Data: 2009-08-21 09:28:00

Temat: Re: domowy majonez - zdrowy/niezdrowy?
Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann pisze:
> czy domowy majonez, (jedzony w rozsądnej ilości) jest dla organizmu
> jakimś niemiłym akcentem?

jak majonez może być niemiłym akcentem ?
ty jesteś pierdolnięty ?

12. Data: 2009-08-21 09:29:05

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann pisze:
> Użytkownik "lemonka" <...@a...com> napisał w wiadomości
>
> a jakoś tak źle wyglądają

im więcej cie czytam tym bardziej się utwierdzam w tym że jesteś jebnięty

13. Data: 2009-08-21 09:29:37

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
>>
> Jeżeli wzmocniony został bakteriami np. salmonellą.

pansraka co ty masz z tą salmonellą ty pokurwiony parchu ?

14. Data: 2009-08-21 15:58:54

Od: Bouba Okechupu <b...@d...cameroun.cam> szukaj wiadomości tego autora

iwanos pisze:

> jak majonez może być niemiłym akcentem ?
> ty jesteś pierdolnięty ?

ona na mamysli mayonaisse z jaj swojej maman
--
Moja kohac polska dziwcyna
Dziwcyna poska latwa byc

15. Data: 2009-08-22 11:29:58

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bouba Okechupu pisze:

> ona na mamysli mayonaisse z jaj swojej maman

to chyba ze tak

16. Data: 2009-08-22 19:13:38

Od: Mateusz Piąty <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

debil

17. Data: 2009-08-22 20:17:38

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Piąty pisze:
> debil

tak mówisz do taty jak przynosi z roboty milicyjnom pałe i wkłada ci jom
najpierw do nosa

18. Data: 2009-08-23 14:39:11

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Piąty pisze:
> debil

ciekawa i szczera sygnaturka

19. Data: 2009-08-25 11:09:27

Od: Mateusz Piąty <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za kulturę odpowiedzi ;)

Chyba miałem poprzedni post odpisać komuś innemu bo teraz nie rozumiem
dlaczego czepiłem sie yapann'a.
Rzadko odpisuję trollom ale pamiętam, że ktoś mnie mocno wkurzył. Potem
ustawiłem mu "!delete" i teraz juiz tego nie widzę.

20. Data: 2009-08-25 19:52:14

Od: Anna Izabela <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Piąty pisze:
> [...]
> Rzadko odpisuję trollom ale pamiętam, że ktoś mnie mocno wkurzył. Potem
> ustawiłem mu "!delete" i teraz juiz tego nie widzę.

przejebane

Czajnik z miedzi a zdrowie
Pomidorowo mi.
Obiad z własnego ogródka.
potrawy z falszywa lokalizacja geograficzna w nazwie
Kolacja z własnego ogródka