doradzcie

1. Data: 2011-10-18 07:34:44

Temat: doradzcie
Od: "julia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam proszę o pomoc. Chciałabym kontrolowac moje dziecko gdzie w danej
chwili przebywa za pomocą włożonego do komórki tego "czegoś'' i za pomoca
jakiegoś programu śledzic na kompie położenie w danej chwili gdzie to
dziecko jest. Jak sie to nazywa i gdzie to cos moge kupic. Proszę o
wskazówki
dziekuje i pozdrawiam

2. Data: 2011-10-18 08:01:38

Temat: Re: doradzcie
Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Oct 2011 09:34:44 +0200, julia napisał(a):
> Chciałabym kontrolowac moje dziecko gdzie w danej
> chwili przebywa za pomocą włożonego do komórki tego "czegoś''
Nie prościej zapytać dziecka gdzie się wybiera?
Przecież jak się dowie, że jest śledzone to możesz tego nie przeżyć :->

--
Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

3. Data: 2011-10-18 10:21:21

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-18 09:34, julia pisze:
> Witam prosz? o pomoc. Chcia?abym kontrolowac moje dziecko gdzie w danej
> chwili przebywa za pomoc? w?o?onego do kom?rki tego "czego?'' i za pomoca
> jakiego? programu ?ledzic na kompie po?o?enie w danej chwili gdzie to
> dziecko jest. Jak sie to nazywa i gdzie to cos moge kupic. Prosz? o
> wskaz?wki
> dziekuje i pozdrawiam

odpowiedź brzmi:

gdziejestem.pl

Działa, wygodne w użyciu. Wada - aplikacja jest w telefonie widoczna
jako uruchomiona + wymaga telefonu z GPSem + wymaga opłacania internetu
w komórce + zużywa się znacznie szybciej bateria.

Wiec może zamiast śledzić z super dokładnością, nie lepiej po prostu
zadzwonić?

4. Data: 2011-10-18 11:45:35

Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2011-10-18 12:00:08

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.10.2011 09:34, julia pisze:
> [...]
> jakiegoś programu śledzic na kompie położenie w danej chwili gdzie to
> dziecko jest. Jak sie to nazywa i gdzie to cos moge kupic. Proszę o

NTG

6. Data: 2011-10-18 13:47:31

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

julia wrote:
> [...]
> jakiegoś programu śledzic na kompie położenie w danej chwili gdzie to
> dziecko jest. Jak sie to nazywa i gdzie to cos moge kupic. Proszę o

zeby zrealizowac cos takiego w sensowny sposob musisz wydac 2-3 kpln
http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=spy
+phone&order=d&change_view=1
*albo* miec spore doswiadczenie w temacie

w momencie kiedy dziecko (ktore nawiasem mowiac ma na 99% wieksza wiedze
o tym co sie w jego komorce dzieje niz ty) sie zorientuje to poprostu dany
program wylaczy badz komorki 'zapomni' jezeli bedzie sie chcialo wybrac
w owe zakazane rejony

taki typ kontroli ma sens tylko wtedy kiedy masz niezbita pewnosc ze mimo
ustalen dzieje sie cos co miec miejsca nie powinno, jezeli jest to proba
prewencji w stylu 'na wszelki wypadek' to strzelasz solidnego gola
do wlasnej bramki

7. Data: 2011-10-18 13:55:58

Od: "Marek P." <q...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

julia wrote:
> [...]
> i za pomoca jakiegoś programu śledzic na kompie położenie w danej
> chwili gdzie to dziecko jest. Jak sie to nazywa i gdzie to cos moge

Usługa w orange "Gdzie jesteś" praktykowana w mojej firmie.. W innych
sieciach też pewnie jest.

8. Data: 2011-10-18 19:49:59

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-18 12:21, Osadnik pisze:

> [...]
> jako uruchomiona + wymaga telefonu z GPSem + wymaga opłacania internetu
> w komórce + zużywa się znacznie szybciej bateria.

I trzeba mieć włączony telefon? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

9. Data: 2011-10-22 19:28:37

Od: gary <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiego? programu ?ledzic na kompie po?o?enie w danej chwili gdzie to
> dziecko jest. Jak sie to nazywa i gdzie to cos moge kupic. Prosz? o

"Gdziecko"

Czy walczyć z mchem w fugach kostki brukowej?
Discount Cheap Nike Air Max 2012 Shoes wholesale www.BuyGoodGoods.com
Kabina prysznicowa - grafit czy szroniona
Wieszak na przyssawkach.
Balustrady