doradzcie gdzie kupic meble do kuchni (wroclaw)

1. Data: 2003-04-15 13:57:10

Temat: doradzcie gdzie kupic meble do kuchni (wroclaw)
Od: "Mateusz Jaworski" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

w zwiazku z remontem kuchni planuje zakup nowych mebli

chodzi mi o mebelki nalezace do klasy sredniej (a wiec fronty najlepiej
drewniane lub z okleiny bardzo dobrej jakosci) z szufladami wysuwajacymi sie
do konca z dociagaczami i ogranicznikami.

do tej pory bylem w forte meble i cena troche mnie powalila (9900zl) bylem
tez w salonie firmy Meble polskie i tam cena podobna (9200zl)

i teraz pytanko - podajcie prosze namiary na jakies salony mebli kuchennych
mniej znanych firm - mysle ze zaoferuja one porownywalna jakosc za duzo
mniejsze pieniadze

moga byc to tez firmy w okolicach wroclawia

z gory dzikuje za pomoc i pozdrawiam

Mateusz

1. Data: 2003-04-16 11:06:20

Temat: Re: doradzcie gdzie kupic meble do kuchni (wroclaw)
Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Jaworski <o...@w...pl> wystukal(a) :

> witam
>
> w zwiazku z remontem kuchni planuje zakup nowych mebli
> moga byc to tez firmy w okolicach wroclawia
>
> z gory dzikuje za pomoc i pozdrawiam

Sycow, wyjazd z miasta w kierunku Kepna po prawej stronie.

--
Pete
misiek at bigfoot dot com

1. Data: 2003-04-25 06:45:40

Od: "Janus, Pawel" <P...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mebli kuchennych
> mniej znanych firm - mysle ze zaoferuja one porownywalna

Osobiście polecam meble IKEA. Kupiłem 2 lata temu tam swoją kuchnię. Jak
się dogadasz to nawet Ci zmontują za free. Z kuchni jesteśmy z żoną
naprawdę bardzo zadowoleni. Moja teściowa kupowała kilka miesięcy po nas
kuchnię na zamówienie w jakimś "salonie" i dziś wygląda jak po III
wojnie światowej - odbpryski, rysy itd. itp. Nasza jest jak wczoraj
kupiona.
Zabudowane mam 2 ściany, czyli szafka narożnikowa. Jedna ściana ma 150
cm, druga 320 cm. Fronty kupowałem wcale nie najtańsze i cała kuchnia
(zabudowany kompletnie dół i góra) wyniósł mnie coś ok 7.000-8000 zł z
bukowymi blatami, zlewozmywakiem, pochłaniaczem (zdaję się, że nawet ze
zmywarką, ale tu głowy nie dam).
Zalety kuchni kupowanej w IKEA to przede wszystkim możliwość
zaprojektowania sobie samemu i dokupowania części jak kolejne klocki.
Zresztą w IKEA jest stoisko gdzie projektują przy tobie kuchnię i
doradzają jak wszystko poustawiać. Zresztą polecam świetny darmowy
program do projektowania KitchenDraw do ściągnięcia na
www.KitchenDraw.com

1. Data: 2003-04-25 09:55:15

Od: "gosiak2" <g...@b...bezsmieci.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osobiście polecam meble IKEA. Kupiłem 2 lata temu tam swoją kuchnię. Jak
> się dogadasz to nawet Ci zmontują za free. Z kuchni jesteśmy z żoną
> naprawdę bardzo zadowoleni.

Witam :-)

Też jesteśmy przed decyzja kupna kuchni i właśnie wybraliśmy (chyba?) IKEĘ.
Proszę napisz, jak się nazywa Twoja kuchnia. My się zastanawiamy nad Adel
brązowy lub kwadrat bukowy.

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-04-25 10:36:32

Od: "Janus, Pawel" <P...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> Też jesteśmy przed decyzja kupna kuchni i właśnie wybraliśmy
> (chyba?) IKEĘ.

My jesteśmy bardzo zadowoleni. Jest w brew krążącym opiniom bardzo
trwała i niezawodna. Szuflady wysuwaja i zasuwaja sie po 3 latach po
lekkim dotknięciu palcem. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Jedyne co bym
chyba zmienił teraz, to nie kupiłbym płyty ceramiczno-gazowej. Pięknie
wygląda, ale strasznie się myje. No ale to akurat do mebli ma się nijak.

> Proszę napisz, jak się nazywa Twoja kuchnia.

To było ze 3 lata temu więc nie pamiętam nazwy. Nie wiem zresztą czy te
fronty są jeszcze dostępne. Obudowy wszystkie są takie same (Faktum, o
ile dobrze pamiętam). Fronty są gładkie, takie pastelowo żółte, blaty
bukowe (po 3 latach są jakby wczoraj położone). Chcieliśmy kupić
najpierw fronty takie w kolorze dębu, ale żona w ostateczności zmieniła
zdanie (i chyba dobrze) na bardziej weselsze.

My się
> zastanawiamy nad Adel
> brązowy lub kwadrat bukowy.

Widziałem, bardzo ładne.
Ta kwota którą wymieniłem to była, przypomniałem sobie, ze sprzętem AGD.
Zdaję się, że przegapiliście tygodnie kuchni, które są w lutym w IKEA.
Obnizaja rozne fronty, obudowy, blaty, masz montaz za darmo. Taki montaż
jest dość skomplikowany jeśli masz kuchnię trochę większą, łamaną,
wbudowujesz zlewozmywak. Nawet głupie uchwyty przymocować to jednak
drobny problem. Ekipa mi to zrobiła super.

1. Data: 2003-04-27 15:32:17

Od: "CLARIS" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Jaworski" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mniejsze pieniadze
>
> moga byc to tez firmy w okolicach wroclawia

Hej

ja kupowałam niedawno meble w salonie "Meble Gawin" w Dlugolece. [jadac od
Wroclawia salon jest po prawej stronie]. Na ich stronce w necie mozna
obejrzec wzory. Na realizacje zamowienia czeka sie 2 tygodnie. Ja jestem
zadwolona, kuchnia wyglada bardzo przyjemnie.

pozdrowienia,

CLARIS /ona/
c...@w...pl

zmywarka