dorośli? bez przesady. dzieci

1. Data: 2008-06-05 21:25:21

Temat: dorośli? bez przesady. dzieci
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

program publicystyczny. dorośli się mądrzą.
przekrzykują się - jak dzieci. a to ministrowie i prawnicy.

jedyna osoba - janusz kochanowski - jest spokojna.

to jedyny dorosły w tym gronie.

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

2. Data: 2008-06-06 18:50:50

Temat: Re: dorośli? bez przesady. dzieci
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jedyna osoba - janusz kochanowski - jest spokojna.
>
> to jedyny dorosły w tym gronie.
A czytałeś jego życiorys na stronie RPO?
Kiedyś czytałam, nie wiem czy jeszcze tam jest,
więcej treści po obcemu niż po polsku, a ten życiorys to podobno po polsku,
w każdym razie spujniki były polskie.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

3. Data: 2008-06-06 19:31:45

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> więcej treści po obcemu niż po polsku, a ten życiorys to podobno po polsku,
> w każdym razie spujniki były polskie.

ale o co chodzi?

4. Data: 2008-06-06 19:42:34

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale o co chodzi?
Jako obywatel Polski spodziewałam się , ze RPO w Posce będzie Polakiem w
100%.
A po pszeczytaniu życiorysu mam więcej niż wątpliwości.
I inne zażuty też mi się nasuwają, ale to nie miejsce by o tym dyskutować, a
i nie mam nastroju dyskutować o tym , to jest bez.sensowne, i tak nic nie
zmienię.

5. Data: 2008-06-08 15:10:18

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Jako obywatel Polski spodziewałam się , ze RPO w Posce będzie Polakiem w
> 100%.

a w ilu jest?

> A po pszeczytaniu życiorysu mam więcej niż wątpliwości.

skonkretyzujesz?

> I inne zażuty też mi się nasuwają, ale to nie miejsce by o tym dyskutować, a
> i nie mam nastroju dyskutować o tym , to jest bez.sensowne, i tak nic nie
> zmienię.

aha, narobiłaś w kącie i odwracasz nos, bo śmierdzi?

6. Data: 2008-06-08 18:54:02

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobra , jak zamieniasz grupę na politykę to i masz,
jak ktoś nie musi, może nie czytać.

No nie wiem, ale w 100% to on nie jest.

> skonkretyzujesz?
Już napisałam , za dużo w obcym języku, w tekście teoretycznie polskim.

> aha, narobiłaś w kącie i odwracasz nos, bo śmierdzi?
Pisałam do RPO i początkowo była pomoc
(sąd pracy zażądał opłaty 100zł za rozpatszenie pozwu o pszewlekłość,
opłatę wniosłam i napisałam skargę,
RPO odpowiedział, ze opłata była nienależna , (bo w sądzie pracy koszty do
zakończenia sprawy ponosi skarb państwa),
100zł oddano mi, ale bez odsetek po bardzo długim czasie,
Następnie
Ten sam sąd, w tej samej sprawie sądu pracy ponownie zażądał ode mnie tym
razem 30 zł,
opłaty nie wniosłam, sąd odmówił rozpatszenia wniosku, wszystko na piśmie,
ponownie poskarżyłam się kilkakrotnie RPO (od sierpnia do listopada), nie
pomugł (ani w sprawie 30 zł, ani w sprawie ciągłego utrudniania i
niemozliwiania dostępu do akt,
mnie zaaresztowano i pobito, na terenie tego sądu po pomuwieniu mnie pszez
użędniczkę
tegoż sekretariatu w grudniu (czas i szczegóły z pamięci).

--

czarkuuuuu! czyżbyś oglądał? :)
przemoc w rodzinie - vs przemoc domowa
tvp2 - warto rozmawiać - bicie dzieci