dostałam NASTĘPNY dziwny list

1. Data: 2004-07-13 16:56:17

Temat: dostałam NASTĘPNY dziwny list
Od: "aleksandra" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Grupę "kucharczykową" czytam od pół roku (choć się na niej nie udzielam) i
korzystam pełnymi garściami ze wspaniałych często przepisów. Facet jestem,
który lubi pichcić, więc trafiłem na cudowne źródełko wiezy praktycznej i
wypróbowanej. Przy okazji dzięki za "Najprostszy Przepis Na Biszkopt,
Który Zawsze Się Udaje" ;-)
Trolle zdarzają się wszędzie, a pamiętam sprzed lat czasy Leo na grupie
psychologii. Imć Kaletowa widocznie cierpi na manię prześladowczą,
dowartościowuje się swoją pseudointeligencją i pseudodowcipem, albo ma
tzw. syndrom niedopchnięcia, czy jak to inaczej nazwać. Najlepsza metoda
to zablokować tego nadawcę i spokój. Zrobiłem tak dwa tygodnie temu i
dopiero Twój mail na grupę przypomniał mi o istnieniu tego osobnika.
Niestety - pisanie podobnych postów na grupę o tym trollu tylko go
podkręca - to typowe karmienie trolla. Szkoda nerwów, czasu i fatygi, z
trollami w pyskówce nikt nie wygrał, a jak mawia mądre przysłowie
pszczół - mądry nie powinien dyskutować z głupcem, bo słuchacze z boku
mogą ich nie odróżnić...

Smakowitości zawsze udanych życzę i spokoju ducha bez pani K.
Przemodar

***
Ludzie przestańcie mi spamować skrzynkę
Aleksandra

1. Data: 2004-07-13 18:12:27

Temat: Re: dostałam NASTĘPNY dziwny list
Od: "Katalizator" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Smakowitości zawsze udanych życzę i spokoju ducha bez pani K.
> Przemodar
>
> ***
> Ludzie przestańcie mi spamować skrzynkę
> Aleksandra
Przemodar , Aleksandra, a moze aleksandra...jestem facetam i "dostalam"
list, a moze zanurzylem glowe w zimnej wodzie i wykielkowala mi mozg?
wszystko jedno...
...zycie jest zbyt krotkie, zeby dyskutowac z tym "czyms" - wybor nalezy do
ciebie
--
PozdKa

1. Data: 2004-07-13 18:18:06

Od: "Przemodar" <p...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aleksandra" <o...@o...pl> nie opanowała się:

> Ludzie przestańcie mi spamować skrzynkę
> Aleksandra
Uprzedzam kolejny list, który zapewne ukaże się na grupie bez mojej wiedzy
i jednocześnie z wysyłką pani "aleksandrze" publikuję go na moim ulubionym
kawałku netu.
---
Przykro mi to pisać, ale jest Pani osobą całkowicie pozbawioną kultury.
Nikt Pani nie upoważnił do publikowania prywatnych listów na forum
publicznym, po to tylko, by dodać osobistą uwagę do mnie na końcu.
Szkoda, że chamstwo szerzy się wśród kobiet, które zawsze dotąd poważałem
za delikatność i opanowanie. Obiecuję, że to ostatni list do Pani, więcej
nie odezwę się słowem, a Pani dołączyła właśnie do "zaszczytnego" grona
osób przeze mnie splonkowanych i niemile widzianych na jakichkolwiek
grupach dyskusyjnych.

Bez pozdrowień
Przemodar
---
Przepraszam niezainteresowanych za takie poniżające zachowanie i
wywlekanie smrodka na forum publiczne, postaram się niebawem zrewanżować
czymś pysznym i ciekawym w temacie grupy dyskusyjnej.

"Powiedziałem i ukoiłem sumienie"

dostałam dziwny list
wrzody a napar z ziółek
Dlaczego wychodzi z zakalcem? (ze strony Winiary)
dobre nożyce do "obrabiania" mięsa
Sok