dostalam prezent od Dove

1. Data: 2004-06-22 12:53:17

Temat: dostalam prezent od Dove
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wypalnialm jakis formularz chyba miesiac temu na stronie dove i dowiedzialam
sie ze dostane probki ich produktow.
Juz zdazylam o tym zapomniec kiedy dzisiaj wyciagnelam wielgachna koperte ze
skrzynki gdzie byly w ladnym pudeleczku zapakowane dwie probki z serii
ujedrniajacej: zel pod prysznic i balsam kazda 50 ml i krotka ulotka :)
Wszytsko ladnie zapakowane, w odcieniach bieli i zieleni z ladna
wstazeczka....
ehhhh....slodko mi sie zrobilo :)

wiem, narzekalam kiedys na balsam z tej serii ale zel okazal sie calkiem
fajny jak juz przyzwyczailam sie ze zle sie wchalnia ;) Co do reszty ich
produktow to nie miewam wiekszych zastrzezen...
a prezent mily sprawia duza przyjemnosc

pozdzr

1. Data: 2004-06-22 13:26:36

Temat: Re: dostalam prezent od Dove
Od: Justyna Iwańska <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cb9ahr$3ei$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Nicki z adresu <m...@m...pl> napisał(a):

> Wypalnialm jakis formularz chyba miesiac temu na stronie dove i
> dowiedzialam sie ze dostane probki ich produktow.

Też wypełniałam- i co?? Dostałam od nich jakąś gazetkę dla kur domowych, a w
niej: artykuły reklamowe o dove i domestosie;( Totalna klapa... Na forum
gazety dziewczyny też pisały, ze otrzymały badziewną gazetkę zamiast
obiecanych próbek.
Widać jesteś wybraną ;) zazdroszczę...

Justyna Iwańska

1. Data: 2004-06-22 13:30:16

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Iwańska" <k...@e...pl> napisał w
wiadomości news:cb9c2e$asm$1@sunflower.man.poznan.pl...

> [...]
| niej: artykuły reklamowe o dove i domestosie;( Totalna klapa... Na forum
| gazety dziewczyny też pisały, ze otrzymały badziewną gazetkę zamiast

Ja tez dostalam gazetke i list, z ktorego wynikalo, ze w kopercie powinny
tez byc probki ("zyczymy zadowolenia z przeslanych produktow reklamowych
firmy Dove..."). Nie wiem - listonosz ukradl, czy zapomnieli dolozyc :-/

Dominika R

1. Data: 2004-06-22 13:34:40

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niej: artykuły reklamowe o dove i domestosie;( Totalna klapa... Na forum
> gazety dziewczyny też pisały, ze otrzymały badziewną gazetkę zamiast

looo kurka, to przykro mi ogromnie ze tak cie potraktowali, ale moze
jeszcze nic straconego :)
ja takie gazetki dla kur domowych jak je okreslasz dostaje systematycznie i
wywalam do smieci, a co do prezentow to jakis czas temu, moze z pol roku
dostalam mydelko dove....
wiec moze jest jeszcze szansa ze tez cos dostaniesz?
buziaki

1. Data: 2004-06-22 13:36:35

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tez byc probki ("zyczymy zadowolenia z przeslanych produktow reklamowych
> firmy Dove..."). Nie wiem - listonosz ukradl, czy zapomnieli dolozyc :-/

bardzij uwierze ze listonosz ukradl....
mi sie tak zdarzylo z jakims perezentm do babskiej gazety ktora kiedys
prenumerowalam......
napisalam maila do redakcji prezent wyslali a potem poprawilo sie bo chyba
listonosz mial awanture od szefowej i przestal krasc wkoncu ;)

pozdr

1. Data: 2004-06-22 15:16:03

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jaka to jest strona?

1. Data: 2004-06-22 15:24:32

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> www.idoveyou.pl

ten jest dobry:) tylko juz tego konkursu nie ma...

1. Data: 2004-06-22 15:25:22

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <r...@W...nat.pl> napisał w wiadomości
> a jaka to jest strona?
wiesz wogle to byl tak: na stronie wizazu byla reklama dpve, po kliknieciu
na nia 'przenosilo" cie na podstrone dove gdzie wlasnie mozna bylo wypelnic
taki formularz.
poszukaj moze cos jeszcze tam jest, a ostatnio zauwazylam ze firma dove ma
adres www.jakobieta.pl...... choc pewna byla ze maja cos jakby
www.idoveyou.pl....no ale moglo mi sie tylko wydawac ;)

pozdr

1. Data: 2004-06-22 15:30:07

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Iwańska napisał/a w

> Też wypełniałam- i co?? Dostałam od nich jakąś gazetkę dla kur
> domowych

Widzisz, jak się coś wypełnia, to trzeba jeszcze przeczytać treść.
Zgłaszając się po próbki, wyrażasz zgodę na otrzymywanie co kwartał
gazetki "Ty i twój dom". Próbki Dove powinnaś dostać niezależnie od
tej gazetki.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-06-22 16:10:05

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> ten jest dobry:) tylko juz tego konkursu nie ma...

to nie byl konkurs, czasami Dove ma taka akcje ze rodzaj probki trzba wtedy
podac swoje dane i jak sie uda to mozna sie zalapac ;)

pozdr

gdzie dobry fryzjer w gdansku?
Jak mieć gładkie nogi przez długi czas???
zielona z pytaniami
pytanie o szampon
Academie- w krakowie dostane?