Re: dostałam zawału w aptece!

1. Data: 2004-06-28 13:54:11

Temat: Re: dostałam zawału w aptece!
Od: "Nixe" <n...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta pisze:
> Sól, o której była dyskusja, czyli ta w ampułkach, rejestrowana jest
> jako do iniekcji (przy zastrzykach, kroplówkach), co wyraźnie stoi
> napisane na opakowaniu zbiorczym oraz w rejestracji leku. Przechodzi
> również odpowiednie badania w tym kierunku, jest jałowa i spełnia
> odpowiednie ścisłe normy. Nie powinna służyć ona do jednostkowej
> sprzedaży, a jeśli tak się dzieje to "dzięki dobrym sercom
> farmaceutów". Pozostałe sole, owszem, nie różnią się składem, lecz
> zastosowaniem wynikającym, jak już wspomniałam, z rejestracji.

Dzięki za informacje :)
Czy mam rozumieć, że ta druga sól, bez recepty, nie jest jałowa i nie spełnia
odpowiednich, ścisłych norm? A jeśli tak, to dlaczego jest w związku z tym
droższa?

--
PozdrawiaM

2. Data: 2004-06-28 14:26:14

Od: "zona alberta" <misia =cut this=@fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe:

> Dzięki za informacje :)

Przekażę podziękowania :)

> Czy mam rozumieć, że ta druga sól, bez recepty, nie jest jałowa i nie
> spełnia odpowiednich, ścisłych norm? A jeśli tak, to dlaczego jest w
> związku z tym droższa?

To już nie mnie odpowiadać. Może tutaj ktoś będzie się czuł na siłach
udzielić odpowiedzi :)

Ewa

Poszukuję czasopisma...
[SPAM] KUPIE HORMON WZROSTU SZYBKO WAZNE
Raphanol
stężenie alkoholu we krwi
Concor i Conor cor