Re: doświadczona pani dziekan

Data: 2008-04-25 22:11:41
Temat: Re: doświadczona pani dziekan
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Fri, 25 Apr 2008 14:56:31 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Napisalem ze podobnie do mnie rozumuje spora czesc Czechow, bo sa
> ateistami.

...oraz Eskimosi. A jednak to nie ich wymieniasz. Czyli mam podstawy
sądzić, że wybrałeś Czechów z jakiegoś konkretnego powodu, prawda?
:-)

> W zwiazku z powyzszym zapytalem czy rzeczeni Czesi, tez
> Twoim zdaniem nie posiadaja odpowiedniego "poziomu", o ktorym to
> mowilas?

Nie wiem, bo tam nie bywam :-)
Ale byłam u Eskimosów. Ty byłeś?
:-)

> Wszystko! Proponuje czytac teksty ze zrozumieniem, i nie
> tworzyc dopowiedzen, i daleko idacych wnioskow. Na koniec, w czym
> jestem taki zagubiony? No w czym? Bo ja nie mam subiektywnych odczuć
> jakiegos zagubienia. Raczej jestem twardym, zrownowazonym, trzezwo
> myslacym starszym panem, ktory swoje juz przezyl i sporo w swiecie
> widzial.

Upss, to przepraszam. Widzę, poruszyłam sfery, których poruszać nie
powinnam, rozmawiając z twardym, zrównoważonym, trzeźwo myślącym starszym
panem...

> W zwiazku z powyzszym: pisze to co pisze - nic wiecej.
> Jakakolwiek psychoanaliza mojej osoby, na podstawie krotkich i
> lapidarnych

...które Ci się troszkę rozciągnęły :-DDD

> wypowiedzi, jest pozbawiona sensu nadinterpretacja. Zas,
> przeinaczanie znaczenia moich tez

Teza to twiedzenie. Co twierdzisz konkretnie? Przecież niczego mądrego nie
stwierdziłeś. Nie stwierdziłeś nawet, że Boga nie ma. Twierdzisz tylko, że
katole są be i chcą Cię nawracać, a Czesi i Anglicy są cacy, bo do nich
jeździsz i wiesz. Wybacz, ale taka teza jest cokolwiek śmieszna w
"wykonaniu" t.z.t.m.s. pana :-)

>, i dopowiadanie czegos co ja rzekomo
> mysle i czuje, jest zwyczajnie niegrzeczne.
>
> J-23 Flegiel von Trop
>
> PS. troche przypominasz Dulska - wypisz wymaluj. tez wszystko
> wiedziala najlepiej, a moralna byla...

Przeinaczasz, dopowiadasz, myślisz, czy raczej czujesz, jaka jestem "też"
oprócz posiadania najlepszej wiedzy?
Bo to nie to samo, co wiedzieć, nawet jak się jest sporo starszym. Tylko z
powodu Twego wieku nie wszyscy będą Ci zawsze ustępować miejsca, musisz to
zrozumieć, ale ja - ustąpię. Tylko z powodu Twego wieku :-)

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.