dot. kobieta krolowa chodnikow

1. Data: 2002-10-22 09:18:06

Temat: dot. kobieta krolowa chodnikow
Od: "Ali" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powracam do tematu. Dlaczego? Bo mnie wczoraj omal nie trafilo. Biegne przez
Krakow, poniewaz mi sie piekielnie spieszy, a przede mna kroczy dumnie baba.
Nie kobieta, tylko BABA. Gdyby sobie tylko szla, to pal ja licho. Ale to by
bylo zbyt banalne. Kazdy ptak moglby sie od niej uczyc, jak rozlozyc
skrzydla. Wrzeszcze do niej, ze przepraszam, ale zero szans, zeby do niej
dotarlo. Juz by sobie wziela chociaz jakas torebke w dlon, to moze by tak
rekami nie machala w kazda strone!
--
Ali
UIN 7618782

1. Data: 2002-10-22 11:14:39

Temat: Re: dot. kobieta krolowa chodnikow
Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ali" <a...@2...pl>

> [...]
> dotarlo. Juz by sobie wziela chociaz jakas torebke w dlon, to moze by tak

Mam podobne odczucia gdy kogos takiego widze :-)

--
spider.
s...@n...li.lo.pl

1. Data: 2002-10-22 11:30:59

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ali" <a...@2...pl> napisał:

> Powracam do tematu. Dlaczego? Bo mnie wczoraj omal nie trafilo. Biegne przez
> Krakow, poniewaz mi sie piekielnie spieszy, a przede mna kroczy dumnie baba.

Przesiądź się do samochodu. Zapomnisz o babach kroczących wąskim chodnikiem.
Ale zaczniesz martwić się dziurawymi ulicami, korkami, policją, utrzymaniem
samochodu,
jego zabezpieczeniem i ubezpieczeniem... Może jednak te baby to nic tak naprawdę
strasznego?

--
Sławek [am-pm]

1. Data: 2002-10-22 11:34:24

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

dala mnie najgorszy jest stradom.Tam nie dosc ,ze ludzie okropni ,to jeszcze
smrod z pralnii i kuchni chinskiej zmieszany w jedno...
Kasia

1. Data: 2002-10-22 12:10:42

Od: "Ali" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ap3csq$5r5$1@news.gazeta.pl...

> [...]
utrzymaniem samochodu,
> jego zabezpieczeniem i ubezpieczeniem... Może jednak te baby to nic tak

;))
Ali

1. Data: 2002-10-22 12:16:47

Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sięgając po rozum do zasobnika, osobnik <Ali> prowokacyjnie napisal:

> Biegne przez
> Krakow, poniewaz mi sie piekielnie spieszy, a przede mna kroczy dumnie
baba.

wąskie macie ścieżynki na wiosce
;-)

--
tren R
gg #1290613

1. Data: 2002-10-22 12:44:23

Od: "Ali" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@2...achtung.pl> napisał w wiadomości

> baba.
>
> wąskie macie ścieżynki na wiosce
> ;-)

My??? A kto powiedział, że ja jestem stąd??????????????????????????
Rozumiem, że jesteś z Warszawy?? Czy może mój szósty zmysł mnie zawiódł? ;))

Ali

1. Data: 2002-10-22 13:08:42

Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> My??? A kto powiedział, że ja jestem stąd??????????????????????????
> Rozumiem, że jesteś z Warszawy?? Czy może mój szósty zmysł mnie zawiódł?

pozostale jak rozumiem, zawiodly ;-)
zasadniczo pobieżnie z w-wki.

--
tren R
kto pisze ma klawisze

1. Data: 2002-10-22 14:50:05

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale zaczniesz martwić się dziurawymi ulicami, korkami, policją,
utrzymaniem samochodu,
> jego zabezpieczeniem i ubezpieczeniem...

I tymi samymi BABAMI na przejściach dla pieszych ;-))))

Qwax

1. Data: 2002-10-22 19:47:43

Od: "Ali" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ;))
>
> pozostale jak rozumiem, zawiodly ;-)
> zasadniczo pobieżnie z w-wki.

Nie, pozostałe są ok. Tylko ten jeden jakby kuleje ;))

--
Ali
UIN 7618782
URL http://republika.pl/alishia