dowidzenia Poznan :-(

1. Data: 2001-11-02 20:14:57

Temat: dowidzenia Poznan :-(
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

miałem ochotę przyjechać marcinowo do Poznania, ale niestety robot ciepła
kamienie na wycieczkę, bo i w piątek przed i w poniedziałek po mam terminy
w robocie :-((
Tylko na dzień wyskoczyć, to mi za dużo zachodu, bo to i latka nie te no i
jako że i tak w listopadzie muszę jeszcze się do Opola i Wrocławia kopnąć.
Może jakoś po 16tym Wrocław lub okolice spotkanie bis??

Waldek

1. Data: 2001-11-03 00:15:41

Temat: Re: dowidzenia Poznan :-(
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

waldemar z domu <w...@t...de> a écrit dans le message :
9ruupi$4l1$03$...@n...t-online.com...
> Tylko na dzień wyskoczyć, to mi za dużo zachodu, bo to i latka nie te no i
> jako że i tak w listopadzie muszę jeszcze się do Opola i Wrocławia kopnąć.
> Może jakoś po 16tym Wrocław lub okolice spotkanie bis??

a do P-a to nie laska ?

--
Niesz !

1. Data: 2001-11-03 16:37:08

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> waldemar z domu <w...@t...de> a écrit dans le message :
> 9ruupi$4l1$03$...@n...t-online.com...
>

> a do P-a to nie laska ?

do Poznania też bym mógł, ale akurat nie na Marcina, co mnie dobiło. To tak
jest, jak się dla dwóch szefów pracuje, jeden zrobił mi termin w piątek w
Magdeburgu, a drugi w poniedziałek, albo w Berlinie (mam nadzieję), albo w
Hannowerze. Jako, ze i przygotować coś trzeba, niedziela z głowy :-(( No
ale po 16tym to i przez Poznań mogę jechać (ale przez Wrocław bliżej ;-))
Do Paryża się też nie wybieram, ale mam nadzieję na wiosnę do Tuluzy.

Waldek

Wkupne
Pilnie przepis na kawę.
Tortilla jak przygotować ...