dożynki :)

1. Data: 2004-09-16 13:02:56

Temat: dożynki :)
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ktoś ma ochotę to w parafii w której leży moja szkoła są dożynki w
niedzielę:) Miejscowość to Święte Miejsce, powiat Przasnysz:)
A ja przygotowuje część artystyczną z koleżanką polonistką i dzieciakami:)
Pozdrav.Rene

2. Data: 2004-09-16 16:38:40

Temat: Re: dożynki :)
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cic2rg$694$1@atlantis.news.tpi.pl Rene
<r...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> w niedzielę:) Miejscowość to Święte Miejsce, powiat Przasnysz:)
> A ja przygotowuje część artystyczną z koleżanką polonistką i

Hejka. Ochotę to mam, ale niestety termin zajęty. :-(
Pozdrawiam życząc sukcesu artystycznego Ja...cki

3. Data: 2004-09-16 21:29:57

Od: "michalina27" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niedzielę:) Miejscowość to Święte Miejsce, powiat Przasnysz:)
> A ja przygotowuje część artystyczną z koleżanką polonistką i dzieciakami:)
Strasznie daleko, a swoją drogą ciekawostka, u mnie dożynki były przed
żniwami, nieźle co?
michalina

4. Data: 2004-09-17 06:00:48

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał
> A ja przygotowuje część artystyczną z koleżanką polonistką i dzieciakami:)
> Pozdrav.Rene

To opisz chociaż jak było, bo strasznie daleko do Ciebie:) Powodzenia
Gabi

5. Data: 2004-09-19 18:57:43

Temat: Odp: dożynki :)
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To opisz chociaż jak było, bo strasznie daleko do Ciebie:)
Nasze przedstawienie się udało - a poza tym, była straszna ogólna
dezorganizacja. Musieliśmy czekać na swój występ ok 20 min - bo się
organizatorzy zagapili że nam obiecali czas o 15:30.
Bałagan i tyle. Dobrze w tym przypadku, że daleko jest do mnie:):):)
Pozdrav.Rene

CYpripedium
gatunki rodzime i nierodzime
dni otwarte pisarzowice, kiedy?