dr Mackiewicz

1. Data: 2002-06-12 11:59:21

Temat: dr Mackiewicz
Od: "Agatha" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję osób, które zostały zaszczepione przez doktora Mackiewicza.

Agataha

2. Data: 2002-06-12 12:55:37

Temat: Re: dr Mackiewicz
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję osób, które zostały zaszczepione przez doktora Mackiewicza.

Mackiwiczow jest wilu w calej Polsce. podaj konkrety :)

Ja sie szczepilem u Kowalskiego.. a moze Nowaka? zreszta co za roznica, znac
ie go przeciez:)
to zart oczywiscie, nie obraz sie, jesli chodzi o cos powaznego przepraszam

pozdr
kakrysa

3. Data: 2002-06-12 14:01:48

Temat: Odp: dr Mackiewicz
Od: "Agatha" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o prof. Andrzeja Mackiewicza.
W Wielkopolskim Centrum Onkologii w Poznaniu

Interesuje mnie bardzo jak pacjent czuje się po takim szczepieiu?
Jak zachowuje się jego organizm?
Jaki jest procent przeżywalnosci?
Czy warto się na to decydowac?

Agata

4. Data: 2002-06-12 14:24:50

Temat: Re: dr Mackiewicz [OT]
Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

kakrysa <k...@w...pl> wrote:

> Mackiwiczow jest wilu w calej Polsce. podaj konkrety :)
>
> Ja sie szczepilem u Kowalskiego.. a moze Nowaka? zreszta co za
> roznica, znac ie go przeciez:)

taka mnie refleksja naszła - jak to jest, ze wiele osób ma większe
zaufanie do grupowiczów niż do lekarza?? Nie mam tu na myśli Agathy
tylko prośby o porady w konkretnych problemach medycznych. Komuś z
wiedzą na poziomie wiedzy kakrysa (nie bierz tego do siebie) się
wierzy, a lekarzowi nie?

BTW zaj... dowcip. Gratuluje specyficznego poczucia humoru... :-|

Pozdrawiam,
Krzysztof

5. Data: 2002-06-12 14:25:18

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Agatha <g...@i...net.pl> wrote:

> Poszukuję osób, które zostały zaszczepione przez doktora
> Mackiewicza.

Chyba jest profesorem?

Może spytasz u źródeł w AM w Poznaniu?

Albo na grupie dyskusyjnej onkologia?

Na http://www.onkolink.pl/czerniak.html znajdziesz interesujące
informacje, a także trochę linków.
Przykro mi, ale nie znam nikogo, może choć trochę Ci pomogły te
adresy.

Krzysztof

6. Data: 2002-06-12 16:02:22

Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> taka mnie refleksja naszła - jak to jest, ze wiele osób ma większe
> zaufanie do grupowiczów niż do lekarza??

bo na grupie mozesz podyskutowac a z lekarzem
niebardzo - i tak samo jest jezeli chodzi o prawo !

Poza tym na grupie i w archiwum jest jakis przeglad "podobnych przypadkow"
i pewnie czasem mozna cos wywnioskowac !

Np jakbyn sluchal swojego internisty to w zyciu bym nie zrobil badania ASO
a z obnizonymi plytkami trafilbym do hematologa
i jedno i druguie byloby bledem

TB

7. Data: 2002-06-13 00:37:51

Od: Harry Haller <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W przerwie miendzy kolejnymi uykami ciepuej whisky dnia Wed, 12 Jun
2002 16:01:48 +0200, "Agatha" <s...@i...net.pl> napisau (a):

>Chodzi mi o prof. Andrzeja Mackiewicza.
>W Wielkopolskim Centrum Onkologii w Poznaniu
>

>Czy warto się na to decydowac?

Skarbie nie kombinuj tylko
spójrz co jakiś czas temu na grupę
komuś posłałem:

Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu
ul. Garbary 15 Poznań
V piętro - królestwo prof. Mackiewicza

tel. do szpitala (...)61 8540500

Profesor jest w trakcie rozkręcania
produkcji szczepionki na dużą
skale , także warto zadzwonić
i się dowiedzieć jak sprawy stoją

>Interesuje mnie bardzo jak pacjent czuje się po takim szczepieiu?
>Jak zachowuje się jego organizm?
>Jaki jest procent przeżywalnosci?

Procent przeżywalności - dokładnych danych
nie posiadam
ALE
nikt nie wyraziłby zgody na leczenie pacjentów
szczepionką , gdyby przeżywalność była
miejsza od tej jaką daje tradycyjne leczenie.

Z całą pewnością leczenie szczepionką
daje większy komfort .

BTW Widziałem pacjentów , którzy dojeżdżają
pociagiem np. z Rzeszowa po to , żeby otrzymywać
kolejne dawki szczepionki ( zapomiałem co
ile jest ona podawana , ale jeśli mnie pamięć nie myli
to co kilka dni)

Zadzwoń , dowiedź się u źródła
i ciesz się słoneczkiem
( za chwile będzie wschodzić :))))))))))
--
Harry Haller

jelita
sikanie
Hormony -badania
Normy zatrudnienia lekarzy
Jak to jest z tym ASO ? - moze ktos wreszcie rozwieje watpliwosci