dracena bamboo

1. Data: 2006-01-12 20:51:17

Temat: dracena bamboo
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam sadzonki draceny bamboo i tak sie właśnie zastanawiam jak je zakrecić. Wiem
że te sprzedawane w sklepach kręci sie przez odpowiednie odwracanie w kiedunku
słońca ale to długo trwa i nie sądzę żeby było możliwe w domowych warunkach, jak
do tej pory mój "bambus" dziwnie się powykrecał a nie zakrecił. Macie jakieś
domowe sposoby na "zakrecenie bambusa":)??

2. Data: 2006-01-12 23:39:45

Temat: Re: dracena bamboo
Od: "Paweł Woynowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do tej pory mój "bambus" dziwnie się powykrecał a nie zakrecił. Macie jakieś
> domowe sposoby na "zakrecenie bambusa":)??

Odpuść sobie, nie kalecz rośliny niech sobie rośnie jak Pon Bucek, jak mówią
górale, przykazał. Natury nie trzeba zmieniać, ona wie lepiej niż my co robi.

Pozdrawiam naturalistycznie,
Paweł Woynowski

3. Data: 2006-01-13 09:38:01

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jakieś
> domowe sposoby na "zakrecenie bambusa":)??

Sposób jest jeden : na rurze ;-)

http://dom.gazeta.pl/czterykaty/1,57585,1477125.html

Słabo rokuję takim doświadczeniom w domu ,
ale perwersyjnie zachęcam ;-) Jak się uda , podziel się na grupie
wynikami :-)
Zwróć jeszcze uwagę , że nie wszystkie gatunki się nadają .
--

pozdrawiam :-) piotr

4. Data: 2006-01-13 17:10:02

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Odpuść sobie, nie kalecz rośliny niech sobie rośnie jak Pon Bucek, jak
mówią

Na 100% jestem pewna ze gorale wymawiaja przez o z kreska :D

Elfir

Czym odstraszać pszczoły?
kupię ciągniczek
orzeszki
Muszki?
[allegro] Kufry i skrzynie do Twojego domu.