drenowanie

31. Data: 2006-07-19 09:33:04

Temat: Re: drenowanie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"moon" <l...@w...pl> wrote in message
news:e9ktjb$3g9$1@atlantis.news.tpi.pl...

> czytasz mnie jak książkę!
>
> zdrenowany moon

Ty jesteś ten sekciarz czy wietnamski grzybek?

32. Data: 2006-07-19 11:07:44

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czytasz mnie jak książkę!
>
> zdrenowany moon

Zanim dasz się namówić na rycie w ziemi, kup trzy rurki calowe.
1,5m 3m i 4,5m. Wbij najkrótszą w najniższy punkt dołka.Następnie trzymetrową.
Po wyjęciu pierwszej.Następnie następną.Aż trafisz na piach.Jeśli będzie
piasek, rurkę wyjmij i otwór zasyp żwirem, żużlem,korą lub jakiś innym
sypkim dość grubym kruszywem.I to jest cała melioracja, działa bardzo
dobrze.
Pozdrawiam.Mirzan

33. Data: 2006-07-19 12:08:02

Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> [...]
.Następnie następną.
:)zgrabnie ujęte:)

> [...]
> żużlem,korą lub jakiś innym
> sypkim dość grubym kruszywem.I to jest cała melioracja, działa bardzo

ale... jak ja wbiję 4,5 metrową rurkę w grunt?
i tutaj, na pogórzu raczej trudno będzie o piach, najpierw natrafię na
piaskowiec.
choć przynaję, koncept niezły i chytry.

moon

34. Data: 2006-07-19 12:25:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"moon" <l...@w...pl> wrote in message

> [...]
>
> ale... jak ja wbiję 4,5 metrową rurkę w grunt?
> i tutaj, na pogórzu raczej trudno będzie o piach, najpierw natrafię na

He..he, chcesz pisuar bez spłuczki zainstalować?

35. Data: 2006-07-19 13:50:31

Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Po to są studzienki rewizyjne, trzeba tylko zamówić beczkowóz i
> przepłukać od czasu do czasu,

to troszkę "overkill", czyli po pansłowiańsku przesada.
chodzi o zagłębienie w terenie ok, 4 metry długości na 3.
gdybym tam musiaŁ jakieś studzienki retencyjne jeszcze montować, to woałbym
zwalić tę stodołę.

moon

36. Data: 2006-07-19 13:51:30

Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> "moon" <l...@w...pl> wrote in message

> He..he, chcesz pisuar bez spłuczki zainstalować?

może trafie na ropę?!
to koło Gorlic, możliość jest!

moon

--
you are what you is

37. Data: 2006-07-19 13:52:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"moon" <l...@w...pl> wrote in message

> [...]
> chodzi o zagłębienie w terenie ok, 4 metry długości na 3.
> gdybym tam musiaŁ jakieś studzienki retencyjne jeszcze montować, to

Nie opisałeś warunków, więc pisałem uniwersalistycznie...
Pochodzę z Podkarpacia, nie wiesz jak sobie tam ludzie radzą?

38. Data: 2006-07-19 14:02:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"moon" <l...@w...pl> wrote in message

> może trafie na ropę?!
> to koło Gorlic, możliość jest!
>
> moon

Jam jest Gorliczanin.

39. Data: 2006-07-19 15:11:35

Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Nie opisałeś warunków, więc pisałem uniwersalistycznie...
> Pochodzę z Podkarpacia, nie wiesz jak sobie tam ludzie radzą?

z szambami?
to wiem.
a z drenowaniem, to nie wiem:)

moon