dreny a ubikacja

1. Data: 2005-11-13 21:06:19

Temat: dreny a ubikacja
Od: "A." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
pacjent po operacji - ma założone dreny( butelki ze spływająca
krwią )pielęgniarka wylewa krew rano i wieczorem i...wylewa ją do ubikacji -
czy tak możńa? czy możńa się czyms zarazić jeśli dotknie butelką muszli
klozetowej?

dziękuję

2. Data: 2005-11-13 22:04:00

Temat: Re: dreny a ubikacja
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Nov 2005 22:06:19 +0100, A. wrote:

> [...]
> czy tak możńa? czy możńa się czyms zarazić jeśli dotknie butelką muszli

Pomijając wszystko inne moim zdaniem krew jako materiał potencjalnie
niebezpieczny (czytaj zakaźny) nie powinna trafiać do /par excellence/
kibla. Ale może ja się nie znam...

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2005-11-13 23:29:25

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomijając wszystko inne moim zdaniem krew jako materiał potencjalnie
> niebezpieczny (czytaj zakaźny) nie powinna trafiać do /par excellence/
> kibla. Ale może ja się nie znam...

Kwestia dyskusyjna. Ja na praktykach dreny upuszczalem do umywalek ktore
znajdowaly sie w kazdej sali (jak to pielegniarki kazaly prosto do dziurki
aby brudno nie bylo :). Czym sie rozni to upuszczanie krwi od sytuacji w
ktorej ktos oddaje krwiste stolce. Jak ktos cos ma to uwazam, ze predzej czy
pozniej splynie to razem z innymi wydzielinami do... kibelka :)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

4. Data: 2005-11-14 00:18:27

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2005 00:29:25 +0100, Norbert napisał(a):

> Czym sie rozni to upuszczanie krwi od sytuacji w
> ktorej ktos oddaje krwiste stolce.

Masz rację, niczym, obie te sytuacje nie są normalne.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

5. Data: 2005-11-14 07:43:59

Od: "A." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...Bez.Spamu.pl> napisał w wiadomości

> Masz rację, niczym, obie te sytuacje nie są normalne.

bardziej mi chodziło o zarażenie czymś osoby z drenami!
przecież spowrotem tą buletlkę zakręcają, a prawdopodobnie dotkneła ona
wcześńiej ubikacji , jak to jest?

6. Data: 2005-11-14 11:00:15

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

A. napisał(a):
> przecież spowrotem tą buletlkę zakręcają, a prawdopodobnie dotkneła ona
> wcześńiej ubikacji , jak to jest?

Czyli co, jak wylewa krew z tej butelki, to musi nią dotknąć do kibla,
ba, włożyć w tą wodę która w nim stoi? Myśl trochę.

--
best regards,
scream (at)w.pl

7. Data: 2005-11-14 12:12:33

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

osobiście uważam, że obawy są słuszne... tzn. potencjalnie istnieje
możliwość, że coś z kibelka chlapnie, albo Pani przykładowo doknie spłuczki
łapkami, którymi, bez umycia, zakręci butelkę

ale nie wiem, popytam...

8. Data: 2005-11-14 13:13:28

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz rację, niczym, obie te sytuacje nie są normalne.

eehhhh.... ciekawe co sie z ta krwia w szpitalach robi??

--
Pozdrawiam Norbert :-)

9. Data: 2005-11-14 20:43:57

Od: "A." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dokładnie taki scenariusz ! więc z czym mam myśleć??

10. Data: 2005-11-16 13:04:42

Od: "colargol" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> eehhhh.... ciekawe co sie z ta krwia w szpitalach robi??
>
> --
wiesz czasami to i do obiadu niektorzy biora :))

pozdr
Marcin

prawo i medycyna HELP
Kandydoza ukladowa