drętwienia

1. Data: 2004-06-22 18:46:39

Temat: drętwienia
Od: "homa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli mozna to mam pytanie do Szanownego doktora Bienieka. Czy możliwym są
dretwienia rak, ramion oraz potylicy (tylko noca) w związku z niskim
cisnieniem, ktore przewaznie wynosi 95/65mmHg. w ciagu dnia (noca pewnie
jeszcze nizsze). Lekarz u ktorego bylam stwierdził, ze moze to byc przyczyna
i przepisal mi Effortil, ale poprawy nie ma zadnej.

Bardzo dziekuje
Hofa

2. Data: 2004-06-22 22:49:17

Temat: Re: drętwienia
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Jun 2004 20:46:39 +0200, homa wrote:

> Jesli mozna to mam pytanie do Szanownego doktora Bienieka.

Jeśli można, to chciałem napisać, że odmieniam się inaczej:) I bardzo
proszę mnie nie tytułować, bo tutaj jestem osobą prywatną:)

> [...]
> jeszcze nizsze). Lekarz u ktorego bylam stwierdził, ze moze to byc przyczyna
> i przepisal mi Effortil, ale poprawy nie ma zadnej.

Za mało danych. Nie wiem ani ile masz lat, ani czy chorujesz na jakieś
inne choroby, ani nic innego. Nie mam tez możliwości zbadania Cię.

Ogólnie rzecz biorąc spadki ciśnienia mogą dawać różne objawy, w tym i
drętwienia różnych części ciała. Na pewno Twój lekarz ma w tej chwili
znacznie lepsze warunki, żeby coś na ten temat powiedzieć.

Nie są też wykluczone inne przyczyny takich sensacji, ale za mało wiem,
żeby cokolwiek typować.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

3. Data: 2004-06-22 23:38:02

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli można, to chciałem napisać, że odmieniam się inaczej:) I bardzo
> proszę mnie nie tytułować, bo tutaj jestem osobą prywatną:)

Proponuję umieszczenie w FAQ grupy odmianę przez przypadki ;)

pzdr
LN

4. Data: 2004-06-23 00:13:07

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Jun 2004 01:38:02 +0200, L&N lab wrote:

> Proponuję umieszczenie w FAQ grupy odmianę przez przypadki ;)

Aż takim megalomanem nie jestem:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

5. Data: 2004-06-23 06:29:33

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik homa napisał:
> Jesli mozna to mam pytanie do Szanownego doktora Bienieka.

Bieniek, jak Zenek.
Zwracasz się do Zenka lub Szanownego doktora Bieńka :)
--
pa, Basia

Badanie cukru-czy zupelnie na czczo?
Pękające naczynka