znikam

1. Data: 2004-06-22 17:21:14

Temat: znikam
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

poniewaz w czwartek udaje sie na zasluzony urlop, prosze osoby, ktorym
szczegolnie bedzie zalezec na mojej opinii na doze cierpliwosci, postaram
sie nadgonic po powrocie, ok w polowie lipca.
Zycze Wam milych dyskusji:-))))
Marku B. - popieram wszystko co wymyslisz, moj glos zaliczaj jak swoj przy
jakichkolwiek glosowaniach dotyczacych tematyki grupy i FAQ.
:-))))

3majcie sie

casus

ps: moze jeszcze jutro cos zdaze napisac, ale szanse male:-)))

2. Data: 2004-06-22 17:37:37

Temat: Re: znikam
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Jun 2004 19:21:14 +0200, casus wrote:

> poniewaz w czwartek udaje sie na zasluzony urlop, prosze osoby, ktorym
> szczegolnie bedzie zalezec na mojej opinii na doze cierpliwosci, postaram
> sie nadgonic po powrocie, ok w polowie lipca.

Miłego wypoczynku zatem:)

> Marku B. - popieram wszystko co wymyslisz, moj glos zaliczaj jak swoj przy
> jakichkolwiek glosowaniach dotyczacych tematyki grupy i FAQ.
> :-))))

Nie wiem, czy to dobry pomysł:) Jestem jednym wielkim chodzącym
paragnomenem:)

Ale będę się starał. Na razie TS mi nie odpisał. Szykuje się ciężka
przeprawa.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

3. Data: 2004-06-22 18:37:38

Od: "Waldek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2004-06-23 10:53:59

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szczegolnie bedzie zalezec na mojej opinii na doze cierpliwosci, postaram
> sie nadgonic po powrocie, ok w polowie lipca.

A ja życzę udanego wypoczynku.
:))
--
Jola, co na urlop nie pojedzie na razie :(
Nakarm głodne dziecko

5. Data: 2004-06-23 13:59:23

Od: "Gocha" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Casusie!
Udanego wypoczynku, słońca i dobrego humoru :-))
Pozdrawiam, Gocha.

6. Data: 2004-06-23 21:49:41

Od: quirky <q...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

To i ja sie dolacze do zyczen udanego wypoczynku.
Wracaj do pracy (i na grupe) pelny zapalu i usmiechniety.

pozdrawiam bardzo serdecznie
Magdalena

7. Data: 2004-06-23 21:53:58

Od: quirky <q...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

no nie tu to mialo byc
przepraszam

Metody wyk. operacji plastycznej ucha
skora w okolicach warg sromowych
Co mi jest ? :(
kw. mrówkowy czy ma własciwosci lecznicze
Dam Prace! (moze spam ale do lekarzy)