dretwienie????

1. Data: 2004-08-23 05:39:54

Temat: dretwienie????
Od: "Aleksa_Be" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam!

Jak moze byc przyczyna czestego dretwienia ciala,np palce u rak jak wykonuje
jakas czynnosc, np ostatnio przy struganiu ziemniaków, albo podczas snu albo
jak sie położe, albo podczas szycia igła , takie zywkłe codzienne czynności
czuje mrowienie w palcach
czy to może byc coś poważnego???
dziekuje za odpowiedz
Aleksa_Be

2. Data: 2004-08-23 07:20:58

Temat: Re: dretwienie????
Od: "ryhoo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksa_Be wrote:
> [...]
> podczas snu albo jak sie położe, albo podczas szycia igła , takie
> zywkłe codzienne czynności czuje mrowienie w palcach
Może!
Ale sprawdź czy to nie mrówki.
--
ryhoo
r...@p...spam

3. Data: 2004-08-23 07:33:13

Od: "Aleksa_Be" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

grunt to sie z kogoś ponabijać
gratuluje dowcipu

Aleksa

4. Data: 2004-08-23 08:06:29

Od: "ryhoo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksa_Be wrote:
> gratuluje dowcipu
> Aleksa

1. Nie chodzi o nabijanie /w butelke/ tym bardziej, ale jak mrowienie
to - krążenie więc trzeba czemprędzej do lekarza i niech zbada i coś
zaleci. Na necie nie poleci.
2. Podpisuj na dole - tak będzie czytelniej i wygodniej dla wszystkich.

pozdr

--
ryhoo
r...@p...spam

5. Data: 2004-08-23 08:13:15

Od: Łukasz Pawliński <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Aug 2004 07:39:54 +0200, Aleksa_Be napisał(a):

> [...]
> jak sie położe, albo podczas szycia igła , takie zywkłe codzienne czynności

Są choroby naczyniowe, w których objawem jest drętwienie palców, ich
niedokrwienie. Proponuję iść do lekarza.

Łukasz Pawliński

6. Data: 2004-08-23 08:53:05

Od: "Jola" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksa_Be" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
albo
> jak sie położe, albo podczas szycia igła , takie zywkłe codzienne

Zrób rtg kręgosłupa w odcinku szyjnym, tu może być przyczyna. Jeśli tak
bedzie to odwiedź dobrego specjalistę od rehabilitacji.Wiem to z własnego
doświadczenia.

Pozdr. Jola

jakis maly
Nieuzależniający lek nasenny - czy istnieje?
Mięsak - gorąca prośba
jakie badania na obecnosc Salmonelli???
Brak witamin i mikroelementów - jak to zmierzyć ?