drodzy grupowicze

1. Data: 2001-05-14 08:35:18

Temat: Re: drodzy grupowicze
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiek" <k...@w...ps.pl> napisał w wiadomości
news:9do1sd$enc$1@zeus.man.szczecin.pl...
> jakis czas temu preosiłam o przepis na soso do szparagów. zamiast tego
> pisaliście tylko o cenach. po mału zastanawiam się czy ta grupa ma coś do
> powiedzenia czy nie.
> ale wierzę,że ma:)
> pozdrawiam
> kachna

Na pewno ma cos do powiedzenia, ale czasem zdaża się, że dyskusja rozwija
się w zupełnie nieprzewidywalnym kierunku (to chyba dobrze, tak jest
ciekawiej).
Co do szparegów, to pewnie niezły byłby sos serowy, taki jak do brokułów.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-05-14 08:47:03

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiek" <k...@w...ps.pl> napisał w wiadomości
> jakis czas temu preosiłam o przepis na soso do szparagów. zamiast tego

Mi sie trudno wypowiadac, bo maniakalnie uwielbiam szparagi z bulka tarta na
maselku.

Jader

1. Data: 2001-05-14 09:20:49

Od: Tibi <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi sie trudno wypowiadac, bo maniakalnie uwielbiam szparagi z bulka tarta na
> maselku.

A ja sadze,ze od wyslania Twojego postu,Kachno, minelo juz troszke czasu
i na grupie pojawily sie np.jakies linki do roznych stronek,na ktore
moglas zajrzec,a tam pewnie cos by sie znalazlo..taka pomoc"nie
wprost";))Osobiscie nie pomoge-mam zle doswiadczenia ze szparagami,kilka
podejsc skonczylo sie nieciekawie i mam uraz,wiec nie eksperymentuje:(

Pozdrawiam cieplo

Tib

^tibi^

"mamo pomurz chomik uciekl"

Icq 86181173
GG 41717

1. Data: 2001-05-14 11:06:21

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara wrote:

> Co do szparegów, to pewnie niezły byłby sos serowy, taki jak do brokułów.

Ja robie ze zwykłym beszamelowym i jest mniam :)
pzdr
agi

1. Data: 2001-05-14 13:33:55

Temat: Odp: drodzy grupowicze
Od: "szamani" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do szparegów, to pewnie niezły byłby sos serowy, taki jak do brokułów.
>
> pozdrawiam
> Basia

czy moge prosic o przepis na ten sos serowy?
pozdrawiam
justyna

1. Data: 2001-05-15 05:14:21

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szamani" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> czy moge prosic o przepis na ten sos serowy?
> pozdrawiam
> justyna

Nie ma sprawy, ale tak po 16-tej, notatki mam w domu, to po pracy Ci
przepiszę.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-05-15 06:01:24

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

kasiek <k...@w...ps.pl> wrote:

> jakis czas temu preosi"am o przepis na soso do szparagów. zamiast tego
> pisaliście tylko o cenach. po ma"u zastanawiam się czy ta grupa ma coś do
> powiedzenia czy nie.
> ale wierzę,że ma:)

Szparagi wlasciwie zadnego sosu nie potrzebuja, je sie je dla ich
wlasnego smaku. Ponadto szparagi zwykle je sie palcami, wiec sos
dodatkowo brudzilby rece. Wystarczy do nich troche roztopionego masla,
moze byc w oddzielnej miseczce, w ktorej macza sie szparagi przed
zjedzeniem . Maslo moze byc lekko aromatyzowane cytryna lub tzw. beurre
noisette, podgrzane , az zacznie brazowiec. Po polsku bedzie to bulka
tarta z maslem. Dobrym sposobem jest tez podanie szparagow a la
Fontenelle -- kazdy dostaje do szparagow roztopione maslo i jako na
miekko w kieliszku i macza szparagi najpierw w masle, potem zoltku. Jak
juz ktos chce koniecznie sos to nastepujace sa polecane: Chantilly,
holenderski, maltanski, mousseline.

Wladyslaw

1. Data: 2001-05-15 18:08:53

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:1etfuy6.teg52gwv5khgN%w...@t...com.pl...
> [...]
> miekko w kieliszku i macza szparagi najpierw w masle, potem zoltku. Jak
> juz ktos chce koniecznie sos to nastepujace sa polecane: Chantilly,
A ja myslalem, ze ze mna jest cos nie tak, a tu sie okazuje, ze ze mnie
jest bywalec. ;-)))
pozdr. Jerzy

SLD-dowski szef Wiadomości obraża Ojca Świętego i
kupiłam i zjadłam awokado
Prosze o szybka pomoc:))
Kuchnia turecka
ślimaki