drogie kosmetyczki!podkład/puder, aby skóra nie błyszczała po 2-3 godzinach...?

1. Data: 2006-12-17 09:29:44

Temat: Re: drogie kosmetyczki!podkład/puder, aby skóra nie błyszczała po 2-3 godzinach...?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kosmetyk może kosztować do 200zł. Zeby był tego wart...!

nie lepiej te 200 wydac na wizazyste?
p.

2. Data: 2006-12-17 20:36:49

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

czy znacie jakiś?
chciałabym wypróbować kilka przed ślubem. Mam jeszcze trochę czasu więc nie
ma pośpiechu

zależy mi na tym, aby kupić coś profesjonalnego - jakich kosmetyków używają
*kosmetyczki*?
mam skórę mieszaną, przetłuszczającą się strefie T.

czy możecie polecić mi jakiś konkretny puder/podkład, dzięki któremu
przetrwam cały ślub/ przyjęcie/sesję zdjęciową bez błyszczącej skóry?

ewentualnie jakie tricki stosują kosmetyczki? :)

kosmetyk może kosztować do 200zł. Zeby był tego wart...!

bardzo proszę Was o pomoc miłe Pani!

3. Data: 2006-12-17 20:43:42

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-17 21:36:49 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *g...@b...pl* skreślił te oto słowa:

> kosmetyk może kosztować do 200zł. Zeby był tego wart...!
>
> bardzo proszę Was o pomoc miłe Pani!

Abracadabaume Perfect Illusion, Garancia. W wybranych Sephorach.
Ostatnio po 14 godzinach nie było sladu błyszczenia, a do tego jakby co
preparat naklada się na makijaż, wiec ewentualne poprawki sa niekłopotliwe.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

4. Data: 2006-12-19 15:07:44

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Dec 2006 10:29:44 +0100, pamana napisał(a):

> nie lepiej te 200 wydac na wizazyste?
> p.

gdyby było dla mnie lepsze rozwiazanie to nie pytalabym o to na forum :)

potrafie nalozyc sobie makijaz, wole kupic cos co zostanie niz wydac tyle
na jeden jedyny raz na wizazyste :)

5. Data: 2006-12-19 15:09:15

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Dec 2006 21:43:42 +0100, Lia napisał(a):
> [...]
> preparat naklada się na makijaż, wiec ewentualne poprawki sa niekłopotliwe.

ile kosztuje?
brzmi zachecajaco :)
czy wiesz czy przypadkiem nie zatyka porow?

nie tworzy efektu maski?

6. Data: 2006-12-19 15:10:05

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

podbijam wątek :)

nikt nie zna godnego polecenia pudru/podkladu?
kosmetyczek tez tu nie ma? :)

7. Data: 2006-12-19 15:18:13

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-19 16:09:15 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *g...@b...pl* skreślił te oto słowa:

> ile kosztuje?

205 zł

> brzmi zachecajaco :)
> czy wiesz czy przypadkiem nie zatyka porow?

Mam cere mieszaną, i przez te 3 tygodnie nie zauwazylam nic takiego.

> nie tworzy efektu maski?

Nie. Zupełnie nie. Cera sie robi taka aksamitna. Ślicznie wygląda.
Przetestuj sobie w Sephorze. Nakłada się to na podkład. Choć jak raz
delikatnie pod koniec dnia wklepałam we wczesniej nałozony puder to też
wszystko działało i dobrze wygądało.

8. Data: 2006-12-19 15:19:36

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-19 16:10:05 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *g...@b...pl* skreślił te oto słowa:

> podbijam wątek :)
>
> nikt nie zna godnego polecenia pudru/podkladu?
> kosmetyczek tez tu nie ma? :)

Nie jestem przekonana, czy zestaw nawet najlepszy podkład + puder wystarczą
zeby przetrwac ładnie bez błyszczenia slub i wesele.

9. Data: 2006-12-19 15:23:17

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@b...pl napisał(a):

> podbijam wątek :)
>
> nikt nie zna godnego polecenia pudru/podkladu?

podklad: mi odpowiada L'Oreal True Match ze sredniej polki, z wyzszej
Diorskin Sculpt.
pudru sypkiego uzywam okazjonalnie, mi wystarcza Inglot

> kosmetyczek tez tu nie ma? :)

się uśmiałam.

h.

h.

10. Data: 2006-12-19 16:18:14

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał(a):

> Nie jestem przekonana, czy zestaw nawet najlepszy podkład + puder wystarczą
> zeby przetrwac ładnie bez błyszczenia slub i wesele.

Ba, ja nawet jestem pewna, że bez profesjonalnego fiksatora przetrwać się nie
da. Chyba że ktoś ma idealną cerę jak brzoskwinia, ani przetłuszczającą się,
ani suchą... ale takich ludzi już nie robią.

--
JoP

Lancome - co to za puder?
Max Factor - Colour Adapt Schimmering Natural
coś do twarzy dla faceta
sklep internetowy gondy polecenia pomocy!
gługie czy krótkie wosy?