drozdzaki jeszce raz!!

1. Data: 2002-08-23 11:39:54

Temat: drozdzaki jeszce raz!!
Od: "B.Z." <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powtarzam pytanie - moze ktos cos wie?? prosze!!
Chodzi o moja corke i bardzo zalezy mi na odpowiedzi.

Istnieje podejrzenie drozdzakow lub innych grzybow
w przewodzie pokarmowym (zoladku??).
Jak to mozna stwierdzic, bo gastroskopia
tego ponoc nie wykrywa.
czy ktos cos wie na ten temat??
Pozdrawiam
Barbara

2. Data: 2002-08-23 12:50:15

Temat: Re: drozdzaki jeszce raz!!
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

B.Z. <b...@c...com.pl> napisał(a):

> Powtarzam pytanie - moze ktos cos wie?? prosze!!
> Chodzi o moja corke i bardzo zalezy mi na odpowiedzi.
>
> Istnieje podejrzenie drozdzakow lub innych grzybow
> w przewodzie pokarmowym (zoladku??).

Z drożdżakami w jelitach sprawa jest o tyleż dziwna, że środowisko lekarskie
się podzieliło: jedni twierdzą, że nic takiego nie występuje, a zrzucanie
różnych nieswoistych dolegliwości na drożdżaki w jelitach stało się modne po
książce "The Yeast Connection", normalny organizm tak nie reaguje, a
drożdżyce układowe zdarzają się tylko u ciężkich przypadków zaniku odporności
(np. AIDS). Inni twierdzą, że ależ skąd, Candida kolonizuje jelito i zatruwa
organizm produktami przemiany materii dając różne paskudne objawy, sprawdzić
się tego za bardzo nie da, bo jeśli posiew kału wykazał Candidę, to wcale nie
znaczy, że skolonizowała jelito, a brak też o niczym nie świadczy - może
siedzieć wygodnie i nie odrywać się, że się tak wyrażę.

> Jak to mozna stwierdzic, bo gastroskopia
> tego ponoc nie wykrywa.

Gastroskopia wykryć nie ma prawa, bo w żołądku by nie przeżyły, jak już, to w
jelicie grubym.

JoP

3. Data: 2002-08-23 12:59:22

Od: "Stilnox" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a wycinki z dwunastnicy?

stilnox

http://www.gazeta.pl/usenet/

4. Data: 2002-08-23 13:15:19

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stilnox <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> a wycinki z dwunastnicy?

Szczerze - nie słyszałam o drożdżakach w dwunastnicy (ale to nie znaczy, że
nic takiego nie istnieje). Wycinek ponoć owszem, jest w stanie wykazać, czy
np. w jelicie coś siedzi.

JoP

Centrum Medycyny Sport.-Kontuzja kolana(lekotka)
Perystaltyka jelit
Woda osmotyczna. Jak się bronic??
Woda osmotyczna. Jak się bronic??
ROACUTANE