drożdzaki w ograniźmie, jak się tego pozbyć?

11. Data: 2008-07-12 19:28:52

Temat: Re: drożdzaki w ograniźmie, jak się tego pozbyć?
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

biggero wrote:

> Dziwi mnie trochę, że przepisano go ot tak, w ciemno.
> Mimo że posiew z kału wychodzi prawie zawsze pozytywnie, to jednak
> antybiogram z tego
> posiewu wykazałby, czy ten grzyb jest wrażliwy na flukonazol, czy nie.

posiew z kału wychodzi prawie zawsze pozytywnie, bo każdy, ale to każdy
człowiek ma w organizmie grzyba. A flukonazol przepisuje się z tego samego
powodu, z jakiego przepisuje się antybiotyk przy grypie - żeby pacjent już
sobie poszedł i przestał d.... zawracać.

> Tak więc jeśli podniesiony poziom
> dotyczyłby igm, to wtedy można by było wnioskować o aktywnej infekcji.

i znowu ten sam błąd - to nie żadna infekcja, tylko całkowicie normalny stan
dla każdego organizmu. Grzyby muszą być, są tak samo potrzebne jak bakterie
jelitowe.

> Podsumowując. Najgorsze zagrożenie drożdżami pochodzi od

i znowu źle. Drożdże ma KAŻDY. Jedyne pytanie brzmi - czy organizm potrafi
utrzymać infekcję w ryzach? Na drożdżycę nigdy nie chorują ludzie jedzący
cukierki z drożdżami. Na drożdżyce chorują ludzie z obniżoną odpornością -
AIDS, po przeszczepach.

Jeśli nie będziesz mieć zdrowego organizmu, z prawidłowo funkcjonującymi
błonami śluzowymi, odpowiednią ilością (i jakością) białych krwinek, z
odpowiednio uszczelnionymi wrotami infekcji - nigdy, ale to nigdy nie
poradzisz sobie z candida.

To nie jest tak, że po antybiotyku nagle candida robi się agresywniejsza czy
organizm "przestaje" sobie radzić. Po prostu jego użycie sprawia, że przez
jakiś czas grzybki robią się agresywniejsze, w związku z czym organizm musi
użyć ostatnich rezerw jakie trzymał, aby opanować infekcję, zaś po
zakończeniu antybiotykoterapii nawet nie ma jak z powrotem uszczelnić tego,
co grzybki rozszczelniły.

Pozdrawiam ludzi, którzy zostali naciągnięci na pół roku płacenia za leki :D

12. Data: 2008-07-14 07:47:12

Od: krzysiek82 <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego więc wynika, że jeżeli ktoś ma biały nalot na języku dłużej to
znaczy, że ma AIDS?

--
krzysiek82

13. Data: 2008-07-14 11:05:17

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krzysiek82" <k...@o...pl> wrote in message
>Z tego więc wynika, że jeżeli ktoś ma biały nalot na języku dłużej to
>znaczy, że ma AIDS?
>
> --
> krzysiek82

Akurat tutaj miałem na myśli drożczyce... Ale widać że trochę o nich
czytałeś... Moim zdaniem nie masz się co obawiać, chyba że miałeś jakieś
ryzykowne kontakty, wtedy zawsze warto sobie zrobić badanie (można za darmo
zrobić, na dolnym śląsku w największych miastach są placówki na pewno
darmowe).

Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

14. Data: 2008-07-14 11:15:17

Od: krzysiek82 <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie o to chodzi, zdziwiłem się tylko, że są dwa warianty po prostu :)

--
krzysiek82

15. Data: 2008-07-14 11:22:01

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie o to chodzi, zdziwiłem się tylko, że są dwa warianty po prostu :)
>
> --
> krzysiek82

Tak szczerze mówiać, to takie choroby często mówia o tym, iż został
upośledzony system odpornościowy... Co prawda nie zawsze, ale jest kilka
chorób, któych pojawienie często jest skutkiem działania innej choroby...

16. Data: 2008-07-14 11:32:59

Od: krzysiek82 <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam już trochę i jestem zakręcony czy candyda to jest to samo co
drozczyca? Słyszałem różne opinie że, tak a i takie, że nie.

--
krzysiek82

17. Data: 2008-07-14 15:03:54

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek82 wrote:

> Czytam już trochę i jestem zakręcony czy candyda to jest to samo co
> drozczyca? Słyszałem różne opinie że, tak a i takie, że nie.

candida to jeden z gatunków drożdży, czyli każda kandydoza jest drożdżycą,
nie każda drożdżyca jest kandydozą. Coś jak z kwadratem i prostokątem.

bol w klatce
wysokie OB i kamien w nerce
Czy to są hemoroidy?
RTG zatok