drożdże

1. Data: 2004-03-31 20:37:54

Temat: drożdże
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czytałam w archiwu o picoi drożdzy i mam dwa pytanka: czy to mają zwykłe
drożdże czy piwne? ( a nawet nie wiem czym się różnią:) i drugie pytanie: co
lepsze picie drożdzy czy ich zażywanie? Bo ktoś pisał ze może lepsze
zażywanie, ale ja wiem............?

1. Data: 2004-04-01 07:41:37

Temat: Re: drożdże
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@i...pl> napisał(a):

> czytałam w archiwu o picoi drożdzy i mam dwa pytanka: czy to mają zwykłe
> drożdże czy piwne?

Na moj gust piwne lepsze, ale gdzie je dostac???

>( a nawet nie wiem czym się różnią:) i drugie pytanie: co
> lepsze picie drożdzy czy ich zażywanie? Bo ktoś pisał ze może lepsze
> zażywanie, ale ja wiem............?

Na pewno drożdże trzeba "zabić" wrzątkiem, coby Ci nie grasowało żywe po
żołądku...zażywanie po prostu wyugodniejsze imo, a z kolei picie - smaczne :D

Zdrówki
Hania

1. Data: 2004-04-01 09:51:40

Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-31 22:37, Użytkownik Aneta napisał:
> czytałam w archiwu o picoi drożdzy i mam dwa pytanka: czy to mają zwykłe
> drożdże czy piwne? ( a nawet nie wiem czym się różnią:)

Jeśli mają pomagać na cerę, znaczy np sprawy trądzikowe to ja wiem tylko
o zwykłych, nawet nie przyszło mi do głowy żeby piwne wykorzystywać

Pozdrawiam

Tekla

--
Mail::t...@t...art.pl Jabber::t...@j...org GG::1318397
Szczęśliwa przyszłość zaczyna się teraz

1. Data: 2004-04-01 09:53:26

Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-01 09:41, Użytkownik Hania napisał:

> Na pewno drożdże trzeba "zabić" wrzątkiem,

Jakim wrzątkiem, żeby było faktycznie przyjemnie to takie zwykły
rozczyn, znaczy z ciepłym mlekiem i łyżeczką cukru, wtedy zaczynają
pączkować. Później przez pół dnia przypominają o tym, że je piłaś :) ale
smaczne jest na pewno :)

Pozdrawiam słonecznie

Tekla

1. Data: 2004-04-01 09:59:27

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>rozczyn, znaczy z ciepłym mlekiem i łyżeczką cukru, wtedy zaczynają
>pączkować. Później przez pół dnia przypominają o tym, że je piłaś :) ale

no cukier tak, ale wrzatek wlasnie po to, coby tylko witaminki zostaly, a
drozdze zeby sie do rozwoju innych niekorzystnych drozdzy w organizmie nie
przyczynily...chyba to wlasnie o to chodzilo, hmmm

Zdrowki
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-04-01 10:04:57

Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-01 11:59, Użytkownik Hania napisał:

> no cukier tak,

toż im sam cukier do rozmnażania wystarczy, mają już co jeść

ale wrzatek wlasnie po to, coby tylko witaminki zostaly, a
> drozdze zeby sie do rozwoju innych niekorzystnych drozdzy w organizmie nie
> przyczynily...

A drożdże to same się mnożą (pączkują) a nie mnożą inne, no chyba że w
organizmie jest coś co zacznie grzybieć w połączeniu z drożdżami, ale to
już nie drożdży i ich pączkowania wina

Pozdrawiam

Tekla

1. Data: 2004-04-01 14:52:48

Od: "giga" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na moj gust piwne lepsze, ale gdzie je dostac???

Kiedys moj tata mamie (chorej na raka) z browaru w duzym sloiku przynosil
(dostawal je za 'dobre slowo')...
To byl maly browar w Slupsku. Nie wiem jak to jest z browarami duzych
koncernow, czy tez daja:) A poza tym nie kazdy ma browar w swojej
miejscowosci, niestety.

Po googlowaniu stwierdzam, ze jako takie swieze mozna dostac chyba w ten
sposob tylko :( Dla tych co nie maja takiej mozliwosci pozostaja
sproszkowane do rozczynienia - takie mozna kupic.

--
Agata Mroz alias giga

1. Data: 2004-04-02 07:45:01

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>sposob tylko :( Dla tych co nie maja takiej mozliwosci pozostaja
>sproszkowane do rozczynienia - takie mozna kupic.

Heej :) U mnie browar jest, może też dadzą? :)
Zdróweczki, mamie szczególnie

1. Data: 2004-04-02 08:41:27

Od: "giga" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Heej :) U mnie browar jest, może też dadzą? :)

Sprobowac nic nie szkodzi:)

> Zdróweczki, mamie szczególnie

Za zyczenia dziekuje... Mamie (od siedmiu lat) juz nic nie pomoze
niestety....:(

Pozdrowienia,
Agata

1. Data: 2004-04-02 11:00:20

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tekla <t...@N...tekla.art.pl> napisał(a):
> Jeśli mają pomagać na cerę, znaczy np sprawy trądzikowe to ja wiem tylko
> o zwykłych, nawet nie przyszło mi do głowy żeby piwne wykorzystywać

a ja czytałam, że najlepiej właśnie piwne, a zwykłe - spożywcze są używane
tylko dlatego, że łatwiej dostępne.

znowu coś wykombinowałam....!!
kwasek cytrynowy
wypieranie kosmetyków?
Pigułki antykoncepcyjne- po których się nie tyje!!
buty do bojówek