drożdżyca a antykoncepcja hormonalna

1. Data: 2002-07-31 23:54:11

Temat: drożdżyca a antykoncepcja hormonalna
Od: "ola" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o radę - od pół roku mam nawracającą drożdżycę narządu rodnego
po długotrwałej antybiotykoterapiii , jednocześnie od 2 miesięcy przyjmuję
doustne środki antykoncepcyjne. Przeczytałam , że pigułki utrudniają
leczenie i sprzyjają nawrotom , lecz lekarz ginekolog nie polecił mi by
przerwać ich zażywanie.
Czy powinnam dalej je brać

2. Data: 2002-08-07 10:04:09

Temat: Re: drożdżyca a antykoncepcja hormonalna
Od: Konrad Bagiński <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

ola wrote:

> Przeczytałam , że pigułki utrudniają leczenie i sprzyjają nawrotom , lecz
> lekarz ginekolog nie polecił mi by przerwać ich zażywanie.

Nie jestem specjalistą, ale wydaje mi się, że niekoniecznie utrudniają leczenie
a sprzyjają nawrotom w przypadku jak palisz, uprawiasz seks w trakcie
miesiączki, etc, bo wtedy organizm dość mocno się osłabia. Znaczy jakaśtam
bariera. Poprawcie jeśli się mylę.
BTW: Tak z ciekawości - co grzybica u kobiety znaczy dla mężczyzny? Można ją
przenosić, zarazić się, etc?

--
Konrad Bagiński
http://kbaginski.republika.pl

przepuchlina i polipy[dlugie]
szukam informacji na temat: zespołu tietza
Na co zmienic fluoksetyne?
Re: pieta
etiaxil