szukam informacji na temat: zespołu tietza

1. Data: 2002-07-31 20:55:05

Temat: szukam informacji na temat: zespołu tietza
Od: "Robson" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukałem w internecie, ale nie udało mi się znaleźć informacji po za tym że
jest to "zapalenie przyczepów chrzęstnych żeber do mostka (zespół Tietza)"

Jeśli możecie mi pomóc będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam Robson

2. Data: 2002-08-01 11:21:46

Temat: Re: szukam informacji na temat: zespołu tietza
Od: "sg" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robson" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest to "zapalenie przyczepów chrzęstnych żeber do mostka (zespół Tietza)"
>
> Jeśli możecie mi pomóc będę bardzo wdzięczny.

Zespol Tieza daje bole w okolicy zamostkowej, co moze sugerowac chorobe
wiencowa i wymaga roznicowania,
SG

3. Data: 2002-08-01 11:47:28

Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sg" <n...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Zespol Tieza daje bole w okolicy zamostkowej, co moze sugerowac
> chorobe wiencowa i wymaga roznicowania,
> SG

No proszsz! :)
Fajnie, że wpadłeś. Od razu mi lepiej - nie czuję się taki samotny :))

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)

4. Data: 2002-08-01 12:31:26

Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukałem w internecie, ale nie udało mi się znaleźć informacji po za tym
że
> jest to "zapalenie przyczepów chrzęstnych żeber do mostka (zespół Tietza)"

1) Jest to dokladnie stan zapalny części chrzęstnej żebra pierwszego i
drugiego (rzadziej trzeciegi i czwartego) dajacy bole w klatce piersiowej.

2) Zespół Tietza - dziedziczony dominujaco - wada genetyczna: wrodzone
bielactwo całkowite skojarzone z głuchotą, bez zmian ocznych (ktore
wystepuja we wrodzonym bielactwie).

5. Data: 2002-08-02 07:43:12

Od: "sg" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid>
napisał w wiadomości news:aib75h$874$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> [...]
>
> --
> Pozdrawiam,
> Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)

milo mi czasem zagladam,
pozdrowienia,
SG

Na co zmienic fluoksetyne?
Re: pieta
etiaxil
tuszowanie blizn
rwa kulszowa - dobry specjalista na śląsku- poszukiwany