(druty)

1. Data: 2002-11-18 17:22:29

Temat: (druty)
Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam czarne wloczke, na druty 3 lub 4. Problem w tym, ze najlepiej wyglada na
niej scieg dzersejowy (gladki: rzadek prawy, rzadek lewy), a nie chce
takeigo swetra :-((( Juz kombinuje 2 godziny !
Moze macie cos, byle nie azurowe !
Marzy mi sie krotszy sweterek, nawet z polgolfem, czy golfem. W
ostatecznosci ...zrobie cienkie warkocze, ale to naprawde ostatecznosc.

Z gory dziekuje
Asia

1. Data: 2002-11-18 18:38:10

Temat: Re: (druty)
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Marzy mi sie krotszy sweterek, nawet z polgolfem, czy golfem. W
> ostatecznosci ...zrobie cienkie warkocze, ale to naprawde ostatecznosc.

Na ciemna wloczke szkoda zcasu na zbyt skomplikowane wzory, bo ich po prostu
nie widac:( Moze moj ukochany angielski (in. patentowy) w roznych
kombinacjach? Teraz robie z bardzo ciemnego zielonego melanzu na lewej
stronie jerseya po skosie lecace pasy prawego jerseya, krzyzuja sie co iles
tam rzedow (rzadko) - moze to sie nazya relief? Jesli nie takie, to moze iny
rodzaj wzorow nazywanych bodajze rzezbionymi, czyli romby ryzu i nie ryzu:))
troche glupio to brzmi:) Najlepiej po prostu wejdz do kiosku obejrzyj
najnowsze "Swetry" - piekny sweter na okladce, latwy scieg, IMO szalenie
sweter atrakcyjny, obejrzyj Sandre i moze cos Ci wpadnie w oko:)

ELzbieta

1. Data: 2002-11-18 18:46:54

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Marzy mi sie krotszy sweterek, nawet z polgolfem, czy golfem. W
> ostatecznosci ...zrobie cienkie warkocze, ale to naprawde ostatecznosc.

Za szybko wyslalam, jeszcze mi sie cos przypomnialo, w Sandrze wrzesniowej i
pazdziernikowej sa swetry zrobione angielskim, ale ulozonym inaczej, rzedy
biegna po skosie, ciekawy efekt:), moze cos takiego?

E.

1. Data: 2002-11-18 19:13:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Nov 2002 19:38:10 +0100, "Elżbieta" <t...@w...pl>
wrote:

> [...]
>najnowsze "Swetry" - piekny sweter na okladce, latwy scieg, IMO szalenie
>sweter atrakcyjny, obejrzyj Sandre i moze cos Ci wpadnie w oko:)

a ja robie w tej chwili nie ciemny, ale dosc mregaty (mrengaty),
iwec frymusne wzory tez sa zazwyczaj niewidoczne. w tej chwili
orbie dopiero sciagacz - 2 x 2 robie go...warkoczami takimi
cienkimi. tyl bedzie gladki raglan, przod bedzie mial jeden dosc
duzy warkocz z przodu, ale sciagacz z przodu bede robic fikusnie
- zaczne z dwoch kawalkow jakby - jak przody rozpinanego. jak,
tyl;e, ze 4 oczka od srodkowego brzega beda gladkie w sciagaczu,
nie splecione w warkoczyki. jak dojde do konca sciagacza to
polacze oba przody, w ten warkocz na froncie. widzialam obrazek
takiego swetra (wez mini warkoczykow na sciagaczu wiec to
experyment naukowy), wlasnie raglan. dekolt do tego moezesz
zrobic polgolf jakby, albo duzy lodkowaty.

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-18 19:54:50

Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robie sciagacz warkoczowy - podobnie, jak Krysia. Poza tym mysle wlasnei o
warkoczach na sciegu francuskim.... Juz prawie TO widze ;-)))

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2002-11-19 02:28:34

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Nov 2002 20:54:50 +0100, "Joanna Huzarska"
<j...@p...onte.pl> wrote:

>Robie sciagacz warkoczowy - podobnie, jak Krysia. Poza tym mysle wlasnei o
>warkoczach na sciegu francuskim.... Juz prawie TO widze ;-)))
>
>Pozdrawiam
>Asia

oooooo!
Ja niedawno skończyłam pólgolf dla córki - cały gładki - jedynie
ściągacze w warkocze. Wyszedł super!
Eulalka

linki frywolitkowe
Czasopisma w Niemczech- do K.T. :-)