Jestem mile zaskoczona

1. Data: 2002-11-18 15:57:27

Temat: Jestem mile zaskoczona
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem bardzo mile zaskoczona reakcja pani z czasopisma Kram z
Robotkami.Napisalam do redakcji maila z prosba o zamieszczenie w numerze
specjalnym z malarstwem schematu poszukiwanego przeze mnie od bardzo
dlugiego czasu obrazu A.Renoira .W odpowiedzi orzymalam bardzo szybko bardzo
ciepla w tresci odpowiedz,ze spelnia moja prosbe w 4 numerze wydania
specjalnego,prosza o dalsze uwagi i propozycje i zycza wspanialej
satysfakcji z robotek.Jestem zaskoczona dodatkowo dlatego,ze zadna inna
redakcja lacznie z takim potentatem jak Burda nawet nie pokwapila sie
odpowiedziec chociazby negatywnie.Wiec mam dowod na to ze jedna redakcja
Kramu z robotkami traktuje powaznie robotkowiczki i wazne jest dla nich
zdanie nawet pojedynczych osob.Tak trzymac !!!!!

Pusia(Białystok)

1. Data: 2002-11-18 16:08:15

Temat: Re: Jestem mile zaskoczona
Od: "Mira Z. (Wrocław)" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chodzi o Burdę, ściślej o Annę, to rzeczywiście, pisałam do nich dwa
razy i na żaden e-mail nie dostałam odpowiedzi. Troche to nieładnie. Zawsze
uważałam Burdę za najlepsze pismo dla robótkowiczek (i dalej tak uważam).
Moze kiedyś nauczą sie poważnie traktować czytelników.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2002-11-19 07:44:15

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Pusia" <p...@p...onet.pl> :

> [...]
> bardzo dlugiego czasu obrazu A.Renoira .W odpowiedzi orzymalam bardzo
> szybko bardzo ciepla w tresci odpowiedz,ze spelnia moja prosbe w 4

Ja chyba nie jestem taką optymistką - wydaje mi się, że przypadkiem
trafiłaś na szczęśliwy zbieg okoliczności - po prostu akurat tak mieli
zaplanowane te numery a Ty przypadkiem chciałaś coś z tych planów.
Oczywiście mogę się mylić, ale ja bym tak to odebrała :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-11-19 07:45:35

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Mira Z. (Wrocław)" <m...@N...gazeta.pl> :

> [...]
> nieładnie. Zawsze uważałam Burdę za najlepsze pismo dla robótkowiczek
> (i dalej tak uważam). Moze kiedyś nauczą sie poważnie traktować

Zeby sprawiedliwosci stalo sie zadosc - ja tez pisalam do nich dwa razy i
dwa razy dostalam odpowiedz.

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-11-25 10:56:40

Od: "Anna Deręgowska" <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam,
Może przypadkiem, ale ja też trafiłam tak jakieś dwa lata temu właśnie w
Kramie. Poszukiwałam wówczas "Dziewczynki" Wyspiańskiego. Odpowiedzieli mi
wówczas, że nie wiedzą czy uda im się zamieścić ten schemat, ponieważ na
prośbę innych czytelniczek próbowali otrzymać zgodę na przerobienie obrazu
(były jakieś prawne zatrzeżenia zrobione przez spadkobierców), ale nie
dostali. Kilka miesięcy później otrzymałam maila, że udało im się dojść do
porozumienia i że w którymś tam (nie pamiętam w którym, choć mam numer)
numerze ukaże się ten obraz. Przyznaję, że też byłam w szoku - nie musieli
przecież wcale mnie o tym powiadamiać... Ale tym jeszcze bardziej zdobyli we
mnie stałą czytelniczkę:)

Pozdrawiam
Aneczka (Kraków)
GG 155657

1. Data: 2002-11-25 14:31:58

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak mi sie tez pomyslalo ze chyba z redakcji Kramu dziala jakis szpieg u
nas(no i dobrze)...Dziewczyny szukaly schematow obrazu C. Moneta i w
niedlugim czasie pojawil sie w czasopismie,zaczelismy pogawedki o
frywolitkach-no i prosze-w nastepnym numerze ukazala sie pierwsza
frywolitkowa serwetka,nastepnie klikalysmy o plastikowej kanwie i sa tego
efekty w swiatecznym numerze.......
Kochany szpieguniu!!Mysle,ze widzisz ,ze teraz jest mowa o bombkach
szydelkowych i koronkach klockowych...:)))))....ale juz chyba sie nie
wyrobisz w tym roku,to zapamietaj na przyszlosc please!!!Pozdroofka i
calusy!!
Pusia

adres stronki sedno.com
Nowosci w galerii Antique Deco
Po kordonek w dziwne miejsca?
szydelkowe bombki - gdzie kupic plastikowe kule?
starsza jestem:)