[druty] fredzle - zwariuje!!

1. Data: 2005-05-30 10:08:49

Temat: [druty] fredzle - zwariuje!!
Od: "Joanna" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny,
wspomozcie jakims linkiem z RYSUNKIEM jak zrobic fredzle na drutach.
Z angielskich opisow (z kilku roznych miejsc) sie poddalam, polskich nie
znalazlam w ogole. Gmeralam w swoich ksiazkach i FAQ, ale nie znalazlam.
Przeciez lew musi miec grzywe!!! Bez grzywy lew sie nie liczy!!
A tak dobrze mi bylo robic zabawki na szydelku, zachcialo sie drutow....

Joe

2. Data: 2005-05-30 12:53:25

Temat: Re: [druty] fredzle - zwariuje!!
Od: "OLUSIA" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna <j...@k...pl> napisał(a):

Witam - oj, tam zaraz zwariuję... Sproboj moze tak jak przy chustach, tyle,
ze jeden obok drugiego, blisko. Potem trzeba je odpowiednio przyciac i bedze
grzywa.
Olusia

3. Data: 2005-05-30 19:11:57

Od: "graża" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze jeden obok drugiego, blisko. Potem trzeba je odpowiednio przyciac i bedze

A gdyby zrobić szydełkiem i dołączyć do drutów?
to się musi udać
powodzenia

4. Data: 2005-05-30 22:58:06

Od: "Joanna" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musi byc na drutach! To jest czescia wzoru - czesc idzie sciegiem, czesc
tymi petelkami.

Poza tym denerwuje mnie ze czegos nie umiem!!!

Joe
(z rozpaczy zaczelam Klapouchego na szydelku)

5. Data: 2005-05-31 21:18:48

Od: "graża" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przeciez lew musi miec grzywe!!! Bez grzywy lew sie nie liczy!!
> A tak dobrze mi bylo robic zabawki na szydelku, zachcialo sie drutow....

Zupełnie nie chcący zadałaś mi pracę do odrobienia - jak ja nie lubię czegoś
nie umieć.
W zbiorach rodzimej literatury nie znalazłam opisu, pomogłam sobie angielską:

1 rz. oczka lewe,
2 rz. oczka prawe, drut w oczko, nitka na palec wskazujący prawej ręki, mamy
pętelkę, nitkę spod palca w oczko (3 razy na palec i w oczko) - na palcu 3
pętelki, na drucie 3 oczka, powtarzamy do końca rzędu,
3 rz. oczka lewe, każde 3 oczka powstałe w poprzednim rzędzie przerabiamy jako
jedno,
powtarzamy rz. 2 i 3
zrobiłam próbkę, jest OK, to się musi udać
powodzenia i pozdrawiam
Graża

6. Data: 2005-05-31 21:20:03

Od: "graża" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2005-06-05 21:24:28

Od: "Joanna" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedno,
> powtarzamy rz. 2 i 3
> zrobiłam próbkę, jest OK, to się musi udać

Wszystkim pomocnym dloniom serdecznie dziekuje za pomoc. Problem tkwil w
tym, ze nawijalam te chorobna wloczke na palce LEWEJ reki. Dobrze jeszcze ze
nie zawijalam na noge!!
Pozdrawiam,
Joe

8. Data: 2005-06-07 09:21:37

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym, ze nawijalam te chorobna wloczke na palce LEWEJ reki. Dobrze jeszcze ze

musiało się udać
pozdrawiam
graża

zamieniki mulinyxxx