Re: [druty] jak zrobic dół w ząbki

From: Theli <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: [druty] jak zrobic dół w ząbki
Date: Sat, 26 Feb 2005 15:10:53 +0100

Elżbieta T. napisał(a):

> Uzyskujesz inny efekt:), to proste: 1 o. przełożyć na prawy drut, 2 o. prawe
> razem, czyli masz na prawym drucie dwa oczka, teraz lewy drut w oczko
> przełożone i przeciągnąć je nad oczkiem otrzymanym z 2 o. prawych razem,
> czyli zostajesz z jednym oczkiem, takie oczko jest nieco wydłużone, czyli
> większy efekt ząbków, jest też bardziej płaskie niż 3 o. razem.

Bardzo mozliwe, ale juz kiedys pisalam, ze ja prawe oczka przerabiam
nieco inaczej niz w ksiazkach pisza. Tzn. wg ksiazek drut powinno sie
wbic w oczko na drucie ,,zachodzac'' go z lewej strony, a ja go wbijam z
prawej. Widac te roznice przy przerabianiu dwoch oczek razem: zalozmy,
ze mamy przerobic 2 oczka, ja najpierw wkluwam prawy drut w prawe oczko
z tych dwoch, potem w lewe (oczywiscie jest to wklucie jedncczesne, ale
chodzi mi o kierunek), a wg ksiazek jest zdaje sie odwrotnie, prawym
drutem najpierw wkluwamy w lewe, potem w prawe. Oj, chyba za bardzo
namieszalam :)
Aha, za bardzo juz sie do tego przyzwyczailam i nie bede zmieniac
zwyczajow, przy normalnych prawo-lewo-sciegach nie ma roznicy.

pozdrawiam,
th.