[druty]letnia_bluzeczka_bez_rękawów

1. Data: 2005-04-21 13:13:27

Temat: [druty]letnia_bluzeczka_bez_rękawów
Od: "Tes" <t...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.

Znalazłam bardzo fajną bluzeczkę
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=54166&PhotoID=478067
Jest ona z Sandry 8/2004. Czy w polskiej wersji też była ta bluzeczka.
Może ktoś ma tą Sandrę i mógłby sprawdzić i ewentualnie zeskanować :-)
Bardzo mi się podoba i chciałabym zrobić sobie na lato.
Będę bardzo wdzięczna.

Pozdrawiam słonecznie z Gdańska

tes
****************
moja strona http://www.tes.foxnet.pl/tes/

2. Data: 2005-04-21 13:29:20

Temat: Re: [druty]letnia_bluzeczka_bez_rękawów
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tes" <t...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Może ktoś ma tą Sandrę i mógłby sprawdzić i ewentualnie zeskanować :-)
> Bardzo mi się podoba i chciałabym zrobić sobie na lato.

Polska Sandra to rosyjska (i niemiecka zresztą też) Sabrina. Rosyjska Sandra
to zupełnie inny żurnal, więc tego modelu po polsku prawdopodobnie nie
znajdziesz.

Kasia

3. Data: 2005-04-21 14:01:27

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tes" <

> Znalazłam bardzo fajną bluzeczkę

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=54166&PhotoID=478067
> Jest ona z Sandry 8/2004. Czy w polskiej wersji też była ta bluzeczka.

Nie kojarzę jej w żadnej polskiej gazecie, ale ona prosta:), ściągacz
pojedynczy, potem pończoszniczy po prawej, po lewej i gdzieniegdzie po
rzędzie ażuru (2 razem, 1 narzut) - widać na wysokości pachy.

ELżbieta

4. Data: 2005-04-22 08:13:49

Od: "Tes" <t...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojedynczy, potem pończoszniczy po prawej, po lewej i gdzieniegdzie po
> rzędzie ażuru (2 razem, 1 narzut) - widać na wysokości pachy.

Owszem rosta, ale ja mam zawsze problem z ilością oczek. Nigdy nie wiem ile
nabrać,
ile spuścić na podkrój pach czy szyi. A dawno nie robiłam na drutach.
No to będę musiała jakoś sobie poradzić z rosyjskim.

Pozdrawiam
tes

szydełko - portugalskie oznaczenia???
[szydełko] Sweterek - pytanie