szydełko - portugalskie oznaczenia???

1. Data: 2005-04-21 12:12:56

Temat: szydełko - portugalskie oznaczenia???
Od: "tynencia" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może mi pomóc rozszyfrować co znaczy po naszemu:
corr - corrente
ponto baixissimo
ponto baixo
pa- ponto alto
jestem na 90% przekonana że to portugalski. Pomóżcie

2. Data: 2005-04-21 12:18:10

Temat: Re: szydełko - portugalskie oznaczenia???
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ponto baixo
> pa- ponto alto
> jestem na 90% przekonana że to portugalski. Pomóżcie

zajrzyj tu:
http://glinki.com/?l=nqrf86

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.za.pl

3. Data: 2005-04-25 10:53:44

Od: "Assiah" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ponto - punkt, ścieg, szew
baixo - nisko, spód
baixissmo - najniższy (3 stopien od baixo)
alto - wysoki, wierzch

tyle udalao mi sie wykombinowac ale jesli Ci jeszcze bedzie czegos brakowalo -
pisz na priva (wyciagne slownik :)

i jeszcze tylko dodam: jest dokladnie jak napisalas-jest to portugalski, nie
hiszpanski
(i jeszcze male oburzenie nie na temat: w Brazylii nie mowi sie
w "brazylisjkim hiszpanskim" (????!!!!???) tylko po portugalsku, )

pozdrowki

Assiah

> zajrzyj tu:
> http://glinki.com/?l=nqrf86
>

> --
> Dorota Ruebenbauer
> Wrocław
>
> strona wrocławianek: www.wroclawianki.za.pl

[szydełko] Sweterek - pytanie
z czego najlepiej torebkę???
Czy moge prosic o schemat BRATKÓW ?
[szydelko] ksiazka do sciagniecia
[szydełko] co zrobić z wystającymi nitkami