(druty) moj sweterk

1. Data: 2003-08-31 21:36:25

Temat: (druty) moj sweterk
Od: "Ewczuk" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem ze to nie ladnie jest sie chwalic, ale w te wakcje zrobilam pierwszy
raz w zyciu sweterk na drutach. mialam kilka watpiwosci czy wyjdzie podczas
dziergania, no ale w rezultacie nie wyszlo chyba az tak zle;)

jak chcialybyscie go zobaczyc to zapraszam:

przod:
http://foto.pyry.net/ewa/sw1.jpg
przod na mnie;)
http://foto.pyry.net/ewa/sw3.jpg
tyl:
http://foto.pyry.net/ewa/sw2.jpg

Jak ktoras z was bylaby zainteresowana opisem wykonia, chetnie posle.
--
******************
***** Ewa ******

1. Data: 2003-09-01 06:18:13

Temat: Re: (druty) moj sweterk
Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratulacje!!!
ja jednak wole sweterki w paski robic od gory na jednym drucie bo w tedy mam
100% pewnosci ze wszystko sie zgadza i jest to super technika jesli np.nie
jestem pewna czy wystarczy mi welny i najwazniesze nie nawidze zszywac
swetrow.Robic moge ale szycie?Brrrrrrr.
I jeszcze jedno A gdzie glowa Szanownej kolezanki?
Jesli chcialabys sie nauczyc tej techniki to zapraszam na priva lub na gg
4360340

1. Data: 2003-09-01 07:58:05

Od: "Basia" <borbaska[NOSPAM]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wyszlo chyba az tak zle;)