Plama - długopis

1. Data: 2003-08-31 14:10:15

Temat: Plama - długopis
Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ratunku - moja kanwa z większą częścią wyszytego obrazka została w jednym -
nie przeznaczonym do zahaftowania miejscu - poplamiona przez dlugopis, który
to nota bene wylał.
Czym to wywabić -
Vanish oxy nie pomógł
proszek Bryza też
spirytus też
teraz przykryłam plamę kwaskiem cytrynowym, ale dalej tkwi...
czy macie jakiś sprawdzony pomył na takie plamy?
Larysa....

1. Data: 2003-08-31 14:10:43

Temat: Re: Plama - długopis
Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Larysa" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jednym -
> nie przeznaczonym do zahaftowania miejscu - poplamiona przez dlugopis,

zmywaczem do paznokci...
schodzi bez sladu..
ale jak wylal sie dlugopis to sporo go bedziesz potrzebowala..

--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~-

1. Data: 2003-08-31 14:20:32

Od: "Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-08-31 14:22:25

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

poczytaj tutaj może coś pomoże - całe mnóstwo informacji nt przeróżnych plam i
nie tylko:
> http://www.biust.pl/pranie/pielegnacja_roznych_mater
ialow.htm
pozdrawiam
Anga(Ania)

1. Data: 2003-08-31 17:57:13

Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już kiedyś było... Tusz z długopisu, atrament, a nawet guma do żucia!
Nazywa się to "Środek do usuwania nalepek", firma Mellerud, import z
Niemiec.
Dość drogie (butelka 500 ml ok. 25 zł), ale zapewniam - warte swojej ceny!
Niestety, jedyne miejsce, w jakim spotkałam w Polsce, to sieć OBI.

Pozdrowienia!
- Wiesia

kolory nici
[xxx]ciekawe wzorki