kartki z okienkami

1. Data: 2003-08-30 15:22:45

Temat: kartki z okienkami
Od: "Karolina Mizerny" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie może gdzie można dostać takie kartki z okienkami do wklejenia np.
małego haftu? Interesują mnie adresy warszawskie albo polskie internetowe.
Niestety angielskie są dość drogie :(

Pozdrawiam

Karolina z pochmurnej Warszawy

1. Data: 2003-08-30 16:02:46

Temat: Re: kartki z okienkami
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wiecie może gdzie można dostać takie kartki z okienkami do wklejenia
np.
> małego haftu? Interesują mnie adresy warszawskie albo polskie internetowe.

Ja kupowalam z ostatniego katalogu Kokardki,popros o katalog lub zobacz w
ktorym numerze "Kramu z Robotkami"

"KOKARDKA"
skr.poczt.20
87-118 Torun 19
tel:056 6623979

Pozdrawiam
Pusia(z zielonego jak koniczynka w konia obroku Białegostoku)

1. Data: 2003-08-30 17:29:29

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Mizerny wrote:
> [...]
> małego haftu? Interesują mnie adresy warszawskie albo polskie internetowe.

Witam!
Mignęły mi kiedyś na Targowej. Ceny- niestety- niezbyt niskie :(
Może warto uruchomic własną produkcję? Pamiętam, że kiedyś była na ten
temat dyskusja :) Ja w zeszłym roku robiłam kartki na święta, bez haftu,
za to z wycinanymi gwiazdkami (gwiazdki "dziurki", albo przyklejane
gwiazdki w innym kolorze), podmalowane klejem z brokatem (do kupienia w
sklepach papierniczych- tam gdzie są wszelkie "bajery" dla dzieci ;)

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-08-31 13:03:24

Od: "Karolina Mizerny" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Wam bardzo :)

Hmmm... własna manufakturka... O ile prostokątne okienko może byłabym w
stanie wyciąć, to ładnego okrągłego chyba nie... Jak rozdawano talenty to
się chyba zagapiłam i tą kolejkę ominęłam :)))

Pozdrawiam
Karolina ze słonecznej dziś Warszawy

1. Data: 2003-08-31 15:32:36

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Mizerny wrote:
> [...]
> stanie wyciąć, to ładnego okrągłego chyba nie... Jak rozdawano talenty to
> się chyba zagapiłam i tą kolejkę ominęłam :)))

Istnieją, zdaje się, specjalne noże do wycinania pas-partout, które
wycinają też owale i koła. Może tym?

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-08-31 16:26:32

Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Julita
>
> W zeszlym roku na Boze Narodzenie kupowalam w Hobby Studio,rozne kolory i
razem z kopertami w tym samym kolorze po 3zl i cos z groszami kapka33

1. Data: 2003-09-01 14:27:33

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam dzisiaj w Pruszkowie, białe i ecru, miały jakiś wytłaczany
delikatny wzór.
Komplet to koperta i karteczka składana z wyciętym owalem

1. Data: 2003-09-02 17:50:21

Od: "Maggie" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widziałam dzisiaj w Pruszkowie, białe i ecru, miały jakiś wytłaczany
> delikatny wzór.
> Komplet to koperta i karteczka składana z wyciętym owalem

Mieszkam w Pruszkowie cwierc wieku i takich rzeczy sie dowiaduje...
W Pruszkowie? Gdzie? W "zakatku", czy gdzies indziej???

Pozdrowka
Gosiek

1. Data: 2003-09-02 18:32:29

Od: "Maggie" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> razem z kopertami w tym samym kolorze po 3zl i cos z groszami kapka33

Mam naiwne pytanie... A coz to jest to hobby studio?

niewtajemniczony
Gosiek

1. Data: 2003-09-02 19:27:03

Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam naiwne pytanie... A coz to jest to hobby studio?
>
> niewtajemniczony
> Gosiek

No to zajrzyj:

http://groups.google.pl/groups?q=%22hobby+studio%22+
group:pl.rec.robotki-rec
zne&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&group=pl.rec.robotk
i-reczne&scoring=d

--
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)
"Kochaj i czyń, co chcesz." św. Augustyn

Witajcie!
OT kolejny wirus
Warszawa pasmanteria?
[xxx] wzory kwiatków