[druty] poszukiwany splot (spadochronowy?? )

1. Data: 2003-12-18 21:05:45

Temat: [druty] poszukiwany splot (spadochronowy?? )
Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od pewnego czasu poszukuje osoby ktora zna splot tzw. spadochronowy :))
Moja ciotka kiedys nauczyla sie go we Francji, ale z wiekiem zapomniala jak
sie go robilo :(

Powiem ogolnie o co chodzi ........ robi sie np przod swetra i w ostatnim
rzedzie co ktores oczko sie popuszcza i wtedy na calej dlugosci robi sie
azur ladny :)

Moja mama pamieta jak przez mgle, ze robilo sie cos na podobienstwo
sciagacza a pozniej jakos sie te oczka popuszczalo ...

Moze ktos sie z takim sciegiem zetknal - jesli tak to baardzo prosze o
podpowiedz jak sie takie cudo robi :)

--
Pozdrawiam serdecznie i swiatecznie
Valentine

1. Data: 2003-12-18 21:12:51

Temat: Re: [druty] poszukiwany splot (spadochronowy?? )
Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

szybka jestes dziewczynka...

ja bym radziła napisac do Raafu i poszukac francuzkiego spadochroniarza

pozdr
annaweronika

1. Data: 2003-12-19 08:33:11

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Orzeszak"
> [...]
>
> Moja mama pamieta jak przez mgle, ze robilo sie cos na podobienstwo
> sciagacza a pozniej jakos sie te oczka popuszczalo ...

WLasciwie juz opisalas ten scieg :)), robi sie np. (tu dowolnosc) 2 oczka
prawe, 1 oczko lewe, w momencie zamykania oczek (dekolt, ramiona) oczka lewe
tzreba spuscic z drutu i spruc az do nabrania, powstaja rzedy : 2 oczka
prawe, rzad azuru. W Sandrze mam sweter, gdzie kazdy 7 i 8 rzad robiony jest
tylko prawymi (francuski), powstaja w ten sposob prostokaty, bardzo ladny
efekt :))

Elzbieta

1. Data: 2003-12-19 10:09:35

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
jest
> tylko prawymi (francuski), powstaja w ten sposob prostokaty, bardzo ladny

Hmm, co do opisu mojego to nie robie na drutach wiec tylko przekaz mojej
mamy podalam :)

Dzis jej podesle ta sugestie i moze rzeczywiscie to jest to. !!

--
Pozdrawiam swiatecznie
Valentine

skończyłam kota [xxx]