do splotow tunezyjskich

1. Data: 2003-12-18 15:07:41

Temat: do splotow tunezyjskich
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie, gdzie (najlepiej w Krakowie) można kupić
druty do splotów tunezyjskich?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

j.

1. Data: 2003-12-18 18:36:34

Temat: Re: do splotow tunezyjskich
Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

> Czy ktoś wie, gdzie (najlepiej w Krakowie) można kupić
> druty do splotów tunezyjskich?

Niestety nie wiem, gdzie w Krakowie można kupić. Ale gdy będziesz pytała w
dobrych pasnmanteriach, to pytaj raczej o szydełko do splotów tunezyjskich.
Jest ono tak długie jak standardowy drut, ale jednak szydełko. Chyba, że
chciałabyś robić małe wzorki, to można na małym szydełku!

Serdecznie pozdrawiam - Halutka (Halina z Łodzi)

1. Data: 2003-12-18 19:39:50

Od: "ania" <aniamh@gdgs.# @! %. eranet.pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety nie wiem, gdzie w Krakowie można kupić. Ale gdy będziesz pytała w
> dobrych pasnmanteriach, to pytaj raczej o szydełko do splotów
tunezyjskich.

kiedys widzialam w pasmanterii na wprost bagateli

ania
www.aem.pl GG: 1145538
Krakuf: osiolek F650 CS
i jeszcze 143 kucyki pod czerwona sukienka

1. Data: 2003-12-24 22:18:55

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chciałabyś robić małe wzorki, to można na małym szydełku!
>
> Serdecznie pozdrawiam - Halutka (Halina z Łodzi)

Dzięki.
BTW: mam na imię Janusz ,
radzę używać form z bezokolicznikiem, wtedy nie nadziejesz się na taki
przypadek, jak ja.

1. Data: 2003-12-25 00:04:31

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witaj Janusz!

> Dzięki.
> BTW: mam na imię Janusz ,
> radzę używać form z bezokolicznikiem, wtedy nie nadziejesz się na taki
> przypadek, jak ja.

Mimo wszystko mam nadzieję, że nie obraziłam Ciebie nie taką jak trzeba formą.
Ale gdybyś podpisał swój post, nie doszłoby do takiej pomyłki.
A czy udało Ci się kupić to szydełko?

Z serdecznymi życzeniami Świąteczno-noworocznymi Halutka (Łódź)

Coś w rodzaju witrażyków
tym razem makaron - przypalilam!!!!!!!!!!
(allegro) pytanie dotyczace licytowania
Zyczenia Swiateczne
krzyzyki mnie dopadly