[druty] pytanko

1. Data: 2004-06-21 12:28:59

Temat: [druty] pytanko
Od: "Bebe" <b...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Mam takie małe pytanko a zarazem prośbę. Zrobiłam sobie sweterek na drutach
(moher) ale źle wyliczyłam ilość oczek i wyszedł sweterek trochę za szeroki.
Po zrobieniu poszczególnych części wszystko wyglądało dobrze, ale jak to
pozszywałam to już tak dobrze nie było. Co zrobić w takiej sytuacji? Może go
wyprać, żeby się skurczył? Dodam, że prucie całego swetra odpada.
Pozdrawiam z Tychów
Bebe

1. Data: 2004-06-21 13:58:36

Temat: Re: [druty] pytanko
Od: "malgoha1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj wyprać i pociągnąć trochę w duł, bedzie " chudszy" ale i
dłuższy.Możesz też zebraś trochę na szwach.Moher jest leciutki i nie będzie
widac.
Małgorzata
Pozdrawiam z Pszczyny

1. Data: 2004-06-21 17:29:30

Od: Gosik <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik malgoha1 napisał:
> Spróbuj wyprać i pociągnąć trochę w duł, bedzie " chudszy" ale i
> dłuższy.Możesz też zebraś trochę na szwach.Moher jest leciutki i nie będzie
> widac.

A moze nie na szwach, tylko zrobic porobic widoczne zakladki i przyszyc
(np na ramionach), ze niby tak ma byc, troche bufiaste beda, ale
wszystko mozna moda wytlumaczyc ;)

th.

1. Data: 2004-06-21 17:50:33

Od: "malgoha1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dół ten przez "ó" oczywiście.Aż oczy bolą jak się to widzi.
Małgorzata

1. Data: 2004-06-21 20:15:15

Od: "Bebe" <b...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Wam za rady! Jesteście wspaniałe!! Jeśli macie jeszcze jakies
pomysły, to proszę o kontakt.
Pozdrawiam
Bebe

1. Data: 2004-06-21 20:42:49

Temat: [OT] Re: [druty] pytanko
Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malgoha1" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Małgorzata

i to mi sie w tej gropie najbardziej podoba :)
tzn. to ze baby nie rzucaja sie sobie do oczu przez glupia pomylke
ortograficzna lub inna (kazdemu sie przeciez cos takiego zdarza)
bardzo sie ciesze ze ta grupa byla moja pierwsza bo powiem szczerze ze
jakbym trafila na jakas inna na ktorej nie jest tak milo to bardzo bym sie
zrazila
dzieki kobietki ze jestescie wyrozumiale i takie "cieple" :)
pozdrawiam
kasiatoya

1. Data: 2004-06-22 17:14:23

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Autor: "Bebe" <b...@N...o2.pl > > napisał:

> A moze nie na szwach, tylko zrobic porobic widoczne zakladki i przyszyc
> (np na ramionach), ze niby tak ma byc, troche bufiaste beda, ale
> wszystko mozna moda wytlumaczyc ;)

Ja miałam podobną sytuację, ale jeszcze gorszą, ponieważ sweter był robiony w
całości i z długimi rękawami. Po wypraniu niestety rękawy były o wiele za
długie. Zrobiłam więc tak jak Ty wymyśliłaś. Na ramionach zrobiłam zakładki na
tyle, że rękawy wróciły do właściwych rozmiarów i nikt się nie domyślił, że tak
nie miało być. To było dobre rowiązanie. Spobój i TY.
Pozdrawiam
Krystyna

1. Data: 2004-06-23 06:49:51

Od: Gosik <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bebe napisał:
> Dziękuję Wam za rady! Jesteście wspaniałe!! Jeśli macie jeszcze jakies
> pomysły, to proszę o kontakt.

Wlasnie mi sie przypomnialo - mialam taki kiedys sweterek: karczek w
calosci robiony na okraglo (to akurat nie jst najwazniejsze) i ca calej
szerokosci karczka co kilka cm po 2 oczka odlegle od siebie o kilka cm
byly zszyte. Jedno zszycie w pionie. Mam nadzieje, ze jasno to opisalam.

pilnie poszukuje
Antique Deco - sklep!
Wzorek pomocy!
Lanarte 34814?34815?34816