[druty,szydelko] top-ramiaczka

1. Data: 2005-04-04 17:03:13

Temat: [druty,szydelko] top-ramiaczka
Od: "Inez" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=78461&PhotoID=715942
to moje niedokonczone dzielko...
Nie mam pomyslu na ramiaczka. Ostatnio robilam je po prostu gladko, ale
strasznie sie pozwijaly. Myslalam, ze moznaby jakos prosto szydelkiem? Albo
cos ciekawego na drutach... Macie jakies pomysly? Uprzedzam, ze szydelkowo
jestem bardzo poczatkujaca;)
Pozdrawiam.
Inez

2. Data: 2005-04-04 17:16:15

Temat: Re: [druty,szydelko] top-ramiaczka
Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze zrobic na drutach - ramiaczka "ruloniki" Nie bedzie problemu ze sie
zwijaja ;)

3. Data: 2005-04-04 17:22:46

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

A moze robiąc gładkie ramiączka wrobić koraliki?
małgorzata

4. Data: 2005-04-04 17:32:56

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze ramiaczka z warkocza?

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.za.pl

5. Data: 2005-04-04 17:43:22

Od: "Inez" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze ramiaczka z warkocza?

zastanawialam sie nad warkoczem, ale jakos malo zdolna jestem... i na pewno
sie pozwija:( Chyba, ze po rozprasowaniu bedzie sie ladnie trzymac. Raz z
szalikiem sie udalo;) Przemysle to jeszcze dzis doklanie a jutro do roboty;)

6. Data: 2005-04-04 17:51:51

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Może spróbujesz wykończyć ramiączka wzorem muszelek ...
np.w stringach czarnych --paseczek w środkowej części
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=58076&PhotoID=647719

lub w stringach różowych --paseczki po bokach
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=58076&PhotoID=513631

Teraz akurat robię top i właśnie takie ramiączka :)
Żeby się nie zwijało zrobiłam najpierw łańcuszek i obszydełkowałam dookoła
oczkami ścisłymi -- pasek jest szer.ok 0,4mm i wtedy dopiero robię wzór
muszelki.Jak na razie wychodzi świetnie.

Marzena

7. Data: 2005-04-05 11:47:38

Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie mam pomyslu na ramiaczka. Ostatnio robilam je po prostu gladko, ale
> strasznie sie pozwijaly. Myslalam, ze moznaby jakos prosto szydelkiem?

Ładnie wychodzą ramiączka zrobione na drutach - 4 oczka ściegiem gładkim
prawym - a potem ich brzegi obszydełkowane. Jeszcze ładniej wychodzi, gdy na
tych brzegach zrobi się szydełkiem pikotki (i od razu brzegi dekoltu też tak
zrobić, wtedy ładnie wygląda całość). Mam taki jeden top, zrobiony na
drutach i ramiączka i brzegi dekoltu właśnie tak wykończone - wygląda fajnie
i nie zwija się.
Pozdrawiam.
Agnieszka (Kalisz)

[xxx] permin - szukam