poszukuje jakis ladnych literek do wyszywania

1. Data: 2005-04-04 17:41:54

Temat: poszukuje jakis ladnych literek do wyszywania
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Niedlugo zostane mama chrzestna i stoi przedemna wyzwanie...wyszycie imion i
date chrztu. Moze ktos ma wzory ladnych ozdobnych liter?? Dziekuje

2. Data: 2005-04-04 19:31:41

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do wyboru i koloru......
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=InterABC
&RubrID=13719

3. Data: 2005-04-05 11:08:51

Od: "Ania" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewo na mojej stronie mam wyszyte literki i posiadam wzory do wszystkich
napisz co Cię interesuje
Ania z ZG
www.hafty.strony.pl

4. Data: 2005-04-05 16:19:45

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Aniu. Ja potrzebuję literki do wyszycia na białej szacie do chrztu
imiona i datę chrztu. Muszę to wyszyc złotymi nićmi. Dostałam już stronę z b
ardzo dużą ilością przeróżnych literek. Dziękuję za okazane zainteresowanie
i pomoc.Pozdrawiam.Ewa

Użytkownik Ania <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:d2t
rt9$it5$...@n...news.tpi.pl...

> Ewo na mojej stronie mam wyszyte literki i posiadam wzory do wszystkich
> napisz co Cię interesuje
> Ania z ZG
> www.hafty.strony.pl

[druty,szydelko] top-ramiaczka