Osłonki na drzewa

1. Data: 2006-04-24 19:35:04

Temat: Osłonki na drzewa
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Często pojawia się problem atakawania roślin przez dziką zwierzynę.
Jadąc ostatnio w kierunku Krakowa zauważyłam dziwne osłonki na brzozach
i dzisiaj postanowiłam sprawdzić w ogrodniczym. Fajnie to wygląda, ma jakiś
metr wysokości - taki rodzaj elastycznego plastiku z niewielkimi otworkami.
Kolor tez jakiś bliżej nieokreślony, powinien wtopić się w tło.
Na pewno estetyczniejsze niż rurka pvc. Pakowane po 3 w cenie 1zł/szt.
Klient w sklepie mówił, ze osłonił tym jesienią drzewka owocowe -
zadziałało:)

Pozdrawiam,
Marta

2. Data: 2006-04-25 00:14:11

Temat: Re: Osłonki na drzewa
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Często pojawia się problem atakawania roślin przez dziką zwierzynę. [...]

Czasem nie taka dzika ;)
Koty sasiada upodobaly sobie moje drzewa i drapia je bardzo. Szczegolnie
metasekwoje i orzech czarny. Z innych roslin bardzo lubia (niestety) kiwi.
Kiwi wyglada, ze w duzym stopniu przemarzlo ale juz wypuszcza. Nie wiem, czy
poranione pedy nie byly podatniejsze na przemarzniecie - tak mysle.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2006-04-25 19:46:54

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał(a):
> [...]
> Na pewno estetyczniejsze niż rurka pvc. Pakowane po 3 w cenie 1zł/szt.
> Klient w sklepie mówił, ze osłonił tym jesienią drzewka owocowe -

Czy to jakiś określony sklep? Pilnie potrzebuję, bo moja kocica
załatwiła wszystkie drzewka oprócz gruszy.
michalina

4. Data: 2006-04-25 21:14:28

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Apr 2006 21:46:54 +0200, michalina27 napisał(a):

> Czy to jakiś określony sklep? Pilnie potrzebuję, bo moja kocica
> załatwiła wszystkie drzewka oprócz gruszy.

No - po drodze do pracy mam taki sklep:)
Poytaj u siebie.
Jak nie znajdziesz daj znać, kupię i poślę Ci pocztą.

Marta
http://tabaza.sapijaszko.net

5. Data: 2006-04-26 13:58:40

Temat: Re: drzewa, koty
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalina27" <m...@v...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

> moja kocica załatwiła wszystkie drzewka oprócz gruszy.

Koty nie lubią zapachu pomarańczy. U mnie wystarczyło skropić pnie
pomarańczowym olejkiem do ciasta.

Pozdrawiam
ogla

6. Data: 2006-05-12 06:36:13

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał(a):

> No - po drodze do pracy mam taki sklep:)
> Poytaj u siebie.
> Jak nie znajdziesz daj znać, kupię i poślę Ci pocztą.

Dziękuję, za pomysł. Dostałam w naszym ogrodniczym czarne osłonki
zrobione jakby z moskitiery, tylko sztywne. Drzewka zaopatrzone.
Może sie gadziny oduczą drapać (koty sąsiadów też sie dokładają).

michalina

Straciłem
Majeranek bylinowy - kupię lub wysępię :)
rozmnażanie wina, nie Kana Galilejska!
rozpaczliwie poszukuję :-((
Winirośl - pytanie o uprawę