drzwi antywlamaniowe - Juwent, Donimet - znacie?

1. Data: 2003-05-20 10:14:48

Temat: drzwi antywlamaniowe - Juwent, Donimet - znacie?
Od: "Bar-nab" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze polecic albo odradzic ktoras z tych firm? Maja na swoje wyroby
certyfikat antywlamaniowosci klasy C taki jak Dierre czy Gerda. Ceny przy
tym nieco nizsze.
B.

1. Data: 2003-05-20 13:00:37

Temat: Re: drzwi antywlamaniowe - Juwent, Donimet - znacie?
Od: "Janek Babranek" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wyroby
> certyfikat antywlamaniowosci klasy C taki jak Dierre czy Gerda. Ceny przy
Hey
Widzialem Juwent ..fakt drzwi za ok 1500 przy cyzm montaz 300 wiec juz
1800.. a za 2000 masz Witexy - cena razem z montazem ... Wkurzylo mnie w
Juwentach brak wyboru okuc ...tak samo jak w Gerdzie... wala standard i nic
poza to :)
To tyle ....

1. Data: 2003-05-20 13:25:41

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bar-nab" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> Czy ktos moze polecic albo odradzic ktoras z tych firm? [...]

Jeśli chodzi o Juwent, to o antywłamaniowych wypowiadać się nie
będę, natomiast mam ognioodporne i są zwyczajnie krzywe. Tzn.
skrzydło jest wklęsło-wypukłe. Jak dla mnie, przy tak
niewielkiej różnicy w cenie - dyskwalifikacja.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-05-20 13:26:28

Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 20 May 2003 15:00:37 +0200, "Janek Babranek" <...@...com> pisze:

[..]
>1800.. a za 2000 masz Witexy - cena razem z montazem ...

Z daleka od Witexów... Gazet nie czytasz? Nie wiesz, co się
w Krakowie wydarzyło?
--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2003-05-20 14:04:05

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Garapich" <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> wrote in message
> Tue, 20 May 2003 15:00:37 +0200, "Janek Babranek" <...@...com> pisze:
>
> [..]
>
> Z daleka od Witexów... Gazet nie czytasz? Nie wiesz, co się
> w Krakowie wydarzyło?

Szajke zlapano. Wystarczylo wymienic wkladki zeby im utrudnic robote - ale
smrodek pozostal

Zaslav

1. Data: 2003-05-20 17:48:02

Od: "Bar-nab" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janek Babranek" <...@...com> wrote in message
> [...]
> 1800.. a za 2000 masz Witexy - cena razem z montazem ... Wkurzylo mnie w
> Juwentach brak wyboru okuc ...tak samo jak w Gerdzie... wala standard i

Tyle ze WITEX nie sa klasy C.
B.

1. Data: 2003-05-21 08:37:45

Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 20 May 2003 16:04:05 +0200, "Mariusz Wołek"
<m...@l...pl> pisze:

>Szajke zlapano. Wystarczylo wymienic wkladki zeby im utrudnic robote - ale
>smrodek pozostal

Firmę, która pozwoliła na coś takiego powinno się omijać z daleka.
Skoro raz im się coś takiego przytrafiło, to gdzie pewność, że drugi
raz nie będzie?

1. Data: 2003-05-21 09:25:57

Od: w...@S...pl (Slawomir Dabrowski) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 May 2003 10:37:45 +0200, Andrzej Garapich
<gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> wrote:

>Firmę, która pozwoliła na coś takiego powinno się omijać z daleka.
>Skoro raz im się coś takiego przytrafiło, to gdzie pewność, że drugi
>raz nie będzie?

A właściwie co się stało. Można gdzieś o tym poczytać w necie?

--

/slawek.d/szczecin
http://strony.wp.pl/wp/wind.driven/

1. Data: 2003-05-21 12:34:02

Od: Michal <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawomir Dabrowski wrote:
> On Wed, 21 May 2003 10:37:45 +0200, Andrzej Garapich
> <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> wrote:

[..]

> A właściwie co się stało. Można gdzieś o tym poczytać w necie?

okradli mnostwo mieszkan z drzwiami witexa bez zadnych sladow wlaman

pozdr
michal

1. Data: 2003-05-21 12:38:06

Od: w...@S...pl (Slawomir Dabrowski) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 May 2003 14:34:02 +0200, Michal <n...@w...pl> wrote:

>[..]

>okradli mnostwo mieszkan z drzwiami witexa bez zadnych sladow wlaman

Tylko w Krakowie, czy gdzieś jeszcze?

--

/slawek.d/szczecin
http://strony.wp.pl/wp/wind.driven/

Rolety albo inne pomysly
Czy pralki firmy BOSH i SIEMENS sie czyms roznia?
Meble kuchenne
Lodówka gorenje
Lodowka Ariston - ratunku