drzwi (i oscieznica) - wewnetrzne classen

1. Data: 2008-07-24 06:45:07

Temat: drzwi (i oscieznica) - wewnetrzne classen
Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka,
Spodobaly mi sie drzwi do lazienki Modena 4 z classena.
Jest ktos kto mial przygode z ta firma ? Jak wyglada z terminem realizacji
zamowien ?
W castoramie powiedzili mi, ze zrezygnowali z nich poniewaz sa strasznie
nieterminowi i niektorzy kliencie czekali 3 mce (!)

pozdro

--
Pelos
http://fotoblog.pelos.pl

2. Data: 2008-07-24 08:11:27

Temat: Re: drzwi (i oscieznica) - wewnetrzne classen
Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> szukaj wiadomości tego autora

Pelos pisze:
> [...]
> W castoramie powiedzili mi, ze zrezygnowali z nich poniewaz sa strasznie
> nieterminowi i niektorzy kliencie czekali 3 mce (!)

Ja czekam juz prawie 3 miesiace, chociaz termin realizacji mial byc 6-8
tygodni. Poprzednia partia byla po dwoch miesiacach od zamowienia. Mi to
nie przeszkadza, bo mi sie nie spieszy. Jak ci sie spieszy, to nie bierz
Classena.

BbT

3. Data: 2008-07-24 08:12:18

Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BbT" <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> napisał w wiadomości

> [...]
> tygodni. Poprzednia partia byla po dwoch miesiacach od zamowienia. Mi to
> nie przeszkadza, bo mi sie nie spieszy. Jak ci sie spieszy, to nie bierz

czyli sie potwierdza sie :-/

--
Pelos
http://fotoblog.pelos.pl

4. Data: 2008-07-25 09:22:10

Od: "Tomasz Okoński" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pelos" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

> czyli sie potwierdza sie :-/

Ja nie potwierdzma. Zamawiałem w jakimś tam sobie zwykłym sklepie 2 razy.
Raz 3 sztuki raz 4 sztuki i zawsze były w umówionym terminie do odbioru
(około 4 tygodni). Same drzwi jak to drzwi za śmieszne w sumie pieniądze.
Ogólnie mam najstarsze prawie 2 lata i jest ok.

--
Tomasz Okoński
t...@o...eu

Zmywarka. "Osiołkowi w żłoby dano".
nowa szafa- jak usunac nieprzyjemny zapach?
Podłoga pod panele
sprzęt firmy Hoover
tapetowanie