drzwi wewnętrzne - Łódź

1. Data: 2005-01-06 17:51:54

Temat: drzwi wewnętrzne - Łódź
Od: "lubo" <l...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, Czytam właśnie archiwum na temat drzwi i niewiele mi z tego szukania
wynika, zwłaszcza że większość postów jest starych.
Szukam drzwi wewnętrznych z ościeżnicami, prostych ale ładnych, nie białych
(może być buk albo podobne), raczej pełnych (ale z otworami wentylacyjnymi).
Mury niezbyt grube, standard.
Jeżeli możecie polecić coś co z montażem i ościeżnicami nie przekroczy 600
zł to super. Jeszcze lepiej byłoby gdyby ktoś z Łodzi mógł podpowiedzieć
miejsce gdzie je zamówić. Wydawnicza odpada, tam jeest najwięcej, ale
obsługa nie potrafi pomóc. Ja nie odróżniam laminatu od okleiny, nie wiem co
to jest szpros, natomiast chcę mieć drzwi które będą się zamykały:-)
Pozdrowienia,
Łukasz

2. Data: 2005-01-06 23:23:37

Temat: Re: drzwi wewnętrzne - Łódź
Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jest firma na al.Włókniarzy na wprost WKU tuż przed kaliskim.
Zajmują się luksferami i właśnie drzwiami (między innymi całymi ze szkła).
Znalazłem adres
http://www.sun-grand.com.pl/kontakt2.htm

Pozdrawiam emarcin

3. Data: 2005-01-07 12:51:42

Temat: Re: drzwi wewnętrzne - Łódz
Od: orystes <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na wydawniczej jest firma z duzym wyborem
drzwi, ale dokladnego adresu niestety nie znam.

Slawek

4. Data: 2005-01-07 13:49:37

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

lubo wrote:
> [...]
> laminatu od okleiny, nie wiem co to jest szpros, natomiast chcę mieć
> drzwi które będą się zamykały:-) Pozdrowienia,

Hepi, ul. Swojska.
W tej cenie znajdziesz np.drzwi DRE, ktore sa calkiem przyzwoite.

--
star

5. Data: 2005-01-09 20:35:11

Temat: Re: drzwi wewn?trzne - ?ód 1/4
Od: Igor Kotlicki <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lubo wrote:
> [...]
> Szukam drzwi wewn?trznych z o?cie?nicami, prostych ale ?adnych, nie bia?ych
> (mo?e byae buk albo podobne), raczej pe?nych (ale z otworami wentylacyjnymi).
> Mury niezbyt grube, standard.
> Je?eli mo?ecie poleciae co? co z monta?em i o?cie?nicami nie przekroczy 600
> z? to super. Jeszcze lepiej by?oby gdyby kto? z ?odzi móg? podpowiedzieae
> miejsce gdzie je zamówiae. Wydawnicza odpada, tam jeest najwi?cej, ale
> obs?uga nie potrafi pomóc. Ja nie odró?niam laminatu od okleiny, nie wiem co
> to jest szpros, natomiast chc? mieae drzwi które b?d? si? zamyka?y:-)

Na Obywatelskiej kolega widział takiego Pana co sprzedaje Portę i inne
Pol-Skone i Wołominy ...
Drzwi składają się z skrzydła, ościeżnicy i tzw opaski (jak widzisz
dziure od drzwi to ona moze - nie musi byc obwiedziona dookoła).
Ładne drzwi mają w Budrex'sie (Srock, w stronę Piotrkowa)
www.budrex.pl
Patrzac po cenach drzwi w Castoramie to 600 moze byc mało o ile drzwi
maja byc z drewna.

BR
Igus'

6. Data: 2005-01-10 15:05:51

Temat: Re: drzwi wewnetrzne - Lód1
Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Patrzac po cenach drzwi w Castoramie to 600 moze byc mało o ile drzwi
> maja byc z drewna.

Pamiętajcie jeszcze o okuciach tzn. klamce i szyldzie.
Samo to potrafi nieźle zaboleć.

Pozdrawiam emarcin

Jaki ciśnieniomierz ?
materac do spania