Re: dupa nie bluzgacz... ;)

From: "asiczka" <a...@n...mx>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: dupa nie bluzgacz... ;)
Date: Wed, 28 Feb 2007 22:02:23 +0100

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
news:1172684481.331892.305380@k78g2000cwa.googlegrou
ps.com...
Nie wiem, kim jesteś, ale z całego serca Ci dziękuję za to, co
napisałeś.
To dla mnie bardzo ważne. Sama nie ujęłabym tego lepiej, choć mizernie
próbowałam. Ten osobnik prześladuje mnie (i Slaviego) w pl.rec.kuchnia
od dawna i trzeba mu było właśnie tak podać prawdę, niczym objawienie.
Jesteś wielki. Podziwiam.
Ikselka
------------------------

Ta osoba m...@y...com wraz ze swoim "przyjacielem" Panslavista
zostawiaja smrod na calej grupowej kuchni.Trzeba przyznac ze trolliki
dobraly sie do siebie doskonale,a ze w kupie sila to nie da sie ich
przystopowac. Ikselka juz kilka razy pisala oficjalne pozegnanie i obietnice
ze wiecej sie nie pojawi,a jednak zrobila z jezyka zwykla szmate...
Jesli podziwiasz Skya to w tym momencie stajesz sie juz nie zerem
a -1...Naprawde pogratulowac wyboru osob ktorych uwazasz za wielkich...tak
to potrafi tylko Iksela.Brak mi juz slow.Chyba najlepszym wyjsciem w tym
momencie byloby znikniecie ,bo z kazdym slowem pograzasz sie coraz bardziej
i juz sama nie wiesz o co ci chodzi.Podobno nie trawisz bluzgaczy ,a wlasnie
podziwiasz osobe ktora bluzga...same sprzecznosci.