dupa nie bluzgacz... ;)

11. Data: 2007-02-28 16:17:18

Temat: Re: dupa nie bluzgacz... ;)
Od: paweł niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

paweł niezbecki<s...@l...po>
news:es494e$ucl$1@news.onet.pl

[...]
> On sam jest komar.
> A może much.

Too much.

PN

12. Data: 2007-02-28 17:41:21

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 20:41, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> dziuryyyy! ;P
>
> Burek kory głośno ujada ugryźć sam się boi...
> Widać naprawdę jakiś niezrealizowany seksualnie jesteś...skoro tak wiele o
> seksie wciąż sie plujesz... ;)
>
> Więc zamknij swą wymizerowaną postem seksualnym japuchnę bo ci znowu jeszcze
> wiekszą dawką prawdy o tobie w nią naszczę... ;P
>
> Ale mam gdzieś ze cię wyruchałem...niech ci to wyjdzie smętna zagubiona
> człeczyno na dobre...życzę ci....wszystkiego najlepszego...i oby wreszcie
> wielu prawdziwych ruchań z wielkiego szzcerego uczucia a nie tylko suchego
> pyszczenia i walenia wacka po kątach. ;D

Nie wiem, kim jesteś, ale z całego serca Ci dziękuję za to, co
napisałeś.
To dla mnie bardzo ważne. Sama nie ujęłabym tego lepiej, choć mizernie
próbowałam. Ten osobnik prześladuje mnie (i Slaviego) w pl.rec.kuchnia
od dawna i trzeba mu było właśnie tak podać prawdę, niczym objawienie.
Jesteś wielki. Podziwiam.
Ikselka

13. Data: 2007-02-28 17:43:08

Od: paweł niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<m...@y...com>
ps.com

[...]
> [...]
> próbowałam. Ten osobnik prześladuje mnie (i Slaviego) w pl.rec.kuchnia
> od dawna i trzeba mu było właśnie tak podać prawdę, niczym objawienie.

Ikselka i Panslavista? Wow!

Paweł

14. Data: 2007-02-28 18:04:29

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

9...@k...googlegroups.com

> [...]
>
> Ikselka i Panslavista? Wow!

Tak. Ikselka i Panslavista.
Czego by to nie oznaczało - wszystko jest możliwe.
Ale podziękowanie pisałam tylko w swoim imieniu. Żeby była jasność.

15. Data: 2007-02-28 21:02:23

Od: "asiczka" <a...@n...mx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
[...]
------------------------

Ta osoba m...@y...com wraz ze swoim "przyjacielem" Panslavista
zostawiaja smrod na calej grupowej kuchni.Trzeba przyznac ze trolliki
dobraly sie do siebie doskonale,a ze w kupie sila to nie da sie ich
przystopowac. Ikselka juz kilka razy pisala oficjalne pozegnanie i obietnice
ze wiecej sie nie pojawi,a jednak zrobila z jezyka zwykla szmate...
Jesli podziwiasz Skya to w tym momencie stajesz sie juz nie zerem
a -1...Naprawde pogratulowac wyboru osob ktorych uwazasz za wielkich...tak
to potrafi tylko Iksela.Brak mi juz slow.Chyba najlepszym wyjsciem w tym
momencie byloby znikniecie ,bo z kazdym slowem pograzasz sie coraz bardziej
i juz sama nie wiesz o co ci chodzi.Podobno nie trawisz bluzgaczy ,a wlasnie
podziwiasz osobe ktora bluzga...same sprzecznosci.

16. Data: 2007-03-01 20:29:56

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asiczka <a...@n...mx> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:es48c7$94c$...@i...gazeta.pl...

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Heheheh ,patrze ze nie opuszcza cie dobry humor.Ciebie nawet komar by sie
> nie przestraszyl.

Ale mi słodzisz! ;P
..przecież napisał że miał dość "czepiania się jego nogi..." ;)

17. Data: 2007-03-01 21:47:30

Temat: brak cienia dowodem...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asiczka <a...@n...mx> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:es4r17$7ph$...@i...gazeta.pl...

> [...]
wlasnie
> podziwiasz osobe ktora bluzga...same sprzecznosci.

Kawałek cienia

Prosty temat: światło - cień.
Implikacje i przenikanie.
Wpływ księżyca na mój sen,
słońca zaś na moje wstawanie.

Mam niebylejakie, bo
południowo-zachodnie okna.
Patrzę. Czekam. Setki lat.
Dzień i noc. I nic. Nuda wielokrotna.

Podobno każdy ma swój kawałek cienia
brak cienia jest dowodem nieistnienia -
lecz bez kawałka światła
nie jest łatwo...

A przecież każdy ma swój kawałek nocy;
po ciężkim dniu zamyka wreszcie oczy,
lecz sen bez kawałka słońca
nie ma końca...

Prosty temat: noc i dzien.
Ekwinokcja i tym podobne cuda.
Dzisiaj wschód o piątej pięć.
zachód- szósta. Znowu się pięknie uda.

Mam niebylejakie, bo
południowo-zachodnie skojarzenia:
znów udało mi się wzejść
Piękny zachód będzie na dowidzenia

Podobno każdy ma swój kawałek cienia...

;)

18. Data: 2007-03-01 21:51:04

Temat: Re: brak cienia dowodem...
Od: paweł niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Sky<s...@o...pl>

[...]
> Podobno każdy ma swój kawałek cienia...

Grzegorz Turnau, żebyście sobie co poniektórzy fanfani nie pomyśleli :)

PN

19. Data: 2007-03-01 22:44:06

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik paweł niezbecki <s...@l...po> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:es7hrn$oeg$...@n...onet.pl...
> Sky<s...@o...pl>
>
> [...]
>
> Grzegorz Turnau, żebyście sobie co poniektórzy fanfani nie pomyśleli :)

Chronisz onych przed totalnym "spływem"? ;P
A szkoda...mogło być tak wesoło... ;D

20. Data: 2007-03-01 23:17:08

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Och skajko, to było boskie i takie prawdziwe - jak Cała Ja !! Buziaczki.

:)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

dupa nie bluzgacz... ;P
Re: Jak się wyprzeć samego siebie...czyli RRN&Urban&MW
mala Ankietka dla Panow :)
Zupka z trupka ;)
Ziemia i Człowiek Teraz -czyli zawieszeni pomiędzy Rajem a Niebem? ;)